Goedemorgen meiden!! 😃
Gelukkig hebben jullie het rustig gehouden dit weekend, nog geen 10 bladzijden erbij sinds mijn laatste post 😉
Ampie wat een geweldig jasje heb je gekocht!! Had die webshop nog niet eerder gezien, dus gelijk in m'n favorieten opgeslagen. Heb namelijk pas nog via Marktplaats een nieuw lief shirtje gekocht, en vind het echt super leuk spul! Goed idee van je, zo'n 😞 en 😊 lijstje, dat doet hem meer aan het denken zetten over zijn eigen acties dan dat hij er alleen op gewezen wordt, omdat hij er door zo'n lijstje zelf op gaat letten lijkt me. Baan petrol in het midden lijkt mij het mooist staan, dan ga je van donker naar licht van binnen naar buiten. Lijkt mij mooier effect dan andersom, vooral als het een klein kamertje is. Twee banen petrol lijkt het kamertje dan kleiner lijken dan 1. Balen dat de dierentuin niet door ging zeg 😞 aan de andere kant was het ook pokkeweer. Gelukkig is er veel overdekt in Burgers Zoo, en we hebben ook veel in restaurantjes gezeten, weinig dieren gezien dus whahaha 😉
Lin dierentuin was dus wel leuk (lees hierboven ;)) lekker veel gekletst met z'n allen en af en toe wat rond gelopen. Was wel compleet gesloopt toen ik thuis kwam, bekken zat helemaal vast en deed flink pijn 😞 de hele avond dus niet meer van de bank af gekomen.
Zon wat fijn om je hier weer even te zien en te horen dat het beter gaat met je man. Laat hem voorlopig nog maar lekker rustig aan doen, het is niet niks geweest!! Leuk een combi wagen gekocht dus!! Welke kleur? Enne... 113 kaartjes??!! 😮 nee, daar kom ik bij lange na niet aan!!
Liefdevol wat goed van Lisanne zeg!! Voor de 5de keer nummer 1!! Wat zul je trots zijn op je meisje 😃 Balen zeg dat je zo slecht slaapt 😞 wordt je gewoon om niets wakker, of omdat je je niet lekker voelt of moet plassen?
Geloof trouwens dat ik het was die zei dat ze in de supermarkt alleen gepasturiseerde rauwe eieren producten verkopen die je dus gerust mag eten. Had het toevallig die ochtend net gelezen op deze site:
http://zwanger.jongegezinnen.nl/Gezondheid-Psyche/Voeding/Producten-met-eigeel.htm Pixxie klinkt als een gebroken nacht, met J naast je in bed 😞 wel fijn dat Liam gelijk goed op de nieuwe tijd heeft geslapen!
Snow balen dat je zo op moet letten bij gourmetten, en dat dochterlief van slag was 😞 Hoe gaat het vandaag met haar? Gaaf zeg, morgen de 20 weken echo, ben je de eerste!! Ben zooo benieuwd, en tuurlijk is alles goed joh 😉
Daantje werk ontwijkend gedrag, dat klinkt bekend 😂 is het nog gelukt? En druk bezig met de namen dus??
Mijntje jij ook last van nesteldrang? 😂 vind het heel netjes hoor, maar 1 zak overgehouden!!
Hve hopelijk zet je bekkenpijn niet door, weet nu dondersgoed hoe pijnlijk dat is!!
Dreampje balen dat je je zo klote voelt meis, goed idee om naar de ha te gaan!! Hopelijk weet die er wat tegen want zo weinig kunnen eten en zo veel afvallen in korte tijd lijkt me niet goed voor een mens 😞
Zaterdag was knudde zeg 😞 eerst dus met ouders langs prenatal geweest en al die leuke dingen gekregen 😃 dat allemaal thuis geinstalleerd, toen met vriendlief naar tuincentrum en daarna langs blokker. Thuis even gelegen, daarna boel opgeruimt en toen kwamen schoonouders. Met schoonmoeder boodschappen gedaan (zij getilt) kwamen we thuis, waren onze buren er!! Vriendlief had van de week tegen ze gezegt: zaterdag of zondag. Maar was later vergeten door te geven dat zaterdag niet meer uit zou komen. Dus drukte van jewelste in huis, ook omdat vriendlief met zijn pa de nieuwe lamp aan het ophangen was. Gelukkig mocht ik niet veel doen van schoonma, dus zij de koffie e.d. geregeld. Toen vriendlief en zijn pa gingen zitten na lamp ophangen ben ik aan de kook gegaan. Toen dat klaar was, buurtjes nog kinderkamer laten zien, zij naar huis en wij eten met z'n viertjes. Daarna kwamen mijn ouders nog een keertje langs om bakkie koffie te doen, zodat ze m'n schoonouders ook nog even zouden zien, maar toen was het lichtje bij mij al uit hoor. Lag onderhand jankend van de pijn in m'n bekken op de bank 😞 lang leve m'n schoonmoeder, die heeft m'n ouders en zo van drinken voorzien en de eetboel opgeruimd. Pff ben blij dat het weekend over is wat dat betreft!! Normaal was het een "gemiddeld" weekend geweest, maar nu kan ik dat dus niet meer 😞 baal daar stevig van!!
Nieuwe foto's van het kamertje staan trouwens op de babysite 😃 maar wilde die geschilderde wolkjes wel even nog extra hier showen 😃
Dit is voor het schilderen van de wolkjes:
En dit zijn al twee wolkjes. Er komt rechts nog een derde bij, en dan links van het hemeltje nog drie:
Vriendlief heeft trouwens ook al een cadeau voor zijn verjaardag gehad: een Ferrari wipstoel voor de kleine! 😃 staat ook een foto van op de babysite, hij vind hem helemaal geweldig haha 😃