Heee dames,
Hoe gaat het met jullie?
@ Monalisa: Fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen! Wel prettig dat alles weer gewoon werkt zoals het hoort hi!
Ik moet zeggen dat ik die menstruatie niet gemist heb al die 9 maanden haha, mis het nog steeds niet.
@ Snippie: Hoe is het met je meid: Fijn om te lezen dat je weer een heerlijke nacht hebt gehad, en dat je langzaam aan alweer steeds langer op kan blijven enz.
Wat lief van je VK zeg dat ze die foto's allemaal heeft gemaakt en dat ze dat netjes op een cd zet.. Dat is wel leuk om te hebben, zeker omdat je er zelf toch niet helemaal bij bent
en je mist op dat moment toch een stukje. Net zoals het aankleden van het kindje enz!
Hoe was het met de kraamvisite vandaag?
Heerlijk zo'n tv dag af en toe..moet zeggen dat ik er ondertussen wel iets te veel heb gehad en dat ik er wel klaar mee ben haha..
maar zo moe joh pfff...heb nergens fut voor!
@ Leike: Hoe is het met je meid? Gefeliciteerd met je 40 weken meid!! Hopelijk wordt jou geduld niet zo lang op de proef gesteld als de mijne haha!!
Oh wat schattig die rommertjes! Ik vind blauw gewoon kunnen hoor meid!...ik heb hier ook blauw en groen in de kast hangen...sterker nog ons kamertje is blauw met groen haha,
wel fellere kleuren, maar ik vind dat voor zowel een meid als jongen kunnen...
@ Jacq: Wat goed om te lezen dat het goed met je gaat! Lekker hoor dat jullie eventjes naar buiten zijn geweest..Kan me voorstellen dat dat wel lekker is als je dat al zo'n lange tijd niet
meer gedaan hebt!!
Heb je een leuke middag gehad met je collega's? Weer lekker verwend haha???
@ Steffie: hoe was het bij de GYN?
@ Hier: BIB, maar dat hadden jullie alwel gezien op mijn hyves :-), bedankt voor jullie reacties op de
www....Ik hoop ook echt dat het voor het weekend nog gaat gebeuren, maar ik heb er een hard hoofd in!
Heb het gevoel dat uk gewoon niet naar ons wil, snik...ben vandaag een beetje emo pffff...wordt moe van mezelf.
Heb vannacht echt een rot nacht gehad...kon niet slapen, uk deed me aan alle kanten pijn...Ook nog eens ontzettend last van mijn darmen, weet niet of het van het eten kwam of dat mn lichaam aan het opruimen is...
maar ik was er goed beroerd van blehhh!!..Heb net nog even een uurtje geslapen..maar man o man wat ben ik moe zeg!! Als ik zo de bevalling in moet, wordt het helemaal niets...
Morgen om kwart voor 11 in het ziekenhuis zijn, ben benieuwd hoe of wat! Eigenlijk hoop ik dat ze me maar gewoon houden..Ik ben er eigenlijk wel klaar mee kan ik je vertellen..Ik slaap niet meer, alles doet me zeer
houdt veel vocht vast..en ik wil gewoon eigenlijk maar 1 ding en dat is uk!! Maar goed...als morgen alles met uk maar goed is dat vind ik het belangrijkste, mezelf zet ik wel aan de zijkant dat vind ik niet erg haha!
Goed ik ga voor de verandering maar weer tv kijken en een bak thee drinken haha...heb het koud...
Liefs im en sorry voor mn geklaag 😊