Dames hier kunnen jullie verder kletsen:)!
hier nog even link naar vorige topic:)!
uitgerekend november 2010 deel 2
liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
steffi1987 schreef:Mja misschien wel. Het is niet alleen mijn bekken hoor. Mja ik zie wel...
Im76 schreef:hihi ik dacht ik schrijf het in een verkleinwoordje.....Als ik zo alles mag lezen van je, dan geloof ik graag dat je aardig wat pijn hebt!!
Ja ik denk ook dat het van het indalen is...maar als ik met mn benen omhoog lig en wil mijn ene been over de andere leggen dat doet dat al bij mijn botje...heel naar gevoel
Nina28 schreef:Goedemorgen dames!!
Hier BIB...
@ Im: vervelend dat je een K-nacht hebt gehad.... echt niet fijn. Hier ook vannacht, maar ik ben dus om 4.00 uur wel opgestaan en vanochtend om 6.30 uur terug gegaan.
Veel mensen hier dus met klachten zoals lies, bekken, pijn in de buik, gezwollen en benen, pijn in de schaamstreek...... Hoe vervelend ook allemaal: het hoort er wel bij he! Ze zeggen niet voor niets: 'laatste loodjes wegen het zwaarst'
Gelukkig zijn de klachten maar tijdelijk!!!! (En is het het allemaal waard)
@ Snippie: wat fijn dat je man nu toch actief is in het huishouden!!! Hoe gaan ze jou dan proberen in te leiden? Dacht nl. dat dat altijd eerst via gel ging?
Ik ga effe douchen: dan word ik hopelijk fitter en daarna voelt m'n rug vast weer beter!!
Tot later x
snippie schreef:Met infuus.
daarom moet het wel kunnen snap je.
gel gebruiken ze om het te laten verweken,maar het beste is als het zelf al verweekt is.
dan kunnen ze zo infuus inbrengen:)!
ze heeft het me gisteren helemaal uit gelegd:)!want zad ook met die vraag!
Monalisa schreef:ja ga de kraamhulp idd wel missen hoor dames! We hebben daarnet in de stad maar ff een doos Merci gehaald voor haar 😊
In het ziekenhuis was het goed, mn bloeddruk was 120/85 dus ik mocht halveren met de medicijnen das weer een goed stuk vooruit! Vanmiddag komt de HA ook nog ff langs, en vrijdag weer. Ik hou nu mn bloeddruk bij op een papiertje.morgen intake van bureautje en dan zijn we weer ff rustig met de afspraken, Over 2 weken hoef ik pas weer naar de internist voor controle.Misschien dan wel helemaal van de pillen af wie weet:mrgreen:
Bij de Kruidvat was alles op trouwens balen haha, alleen de rompers enzo hadden ze nog. Ach ja we hebben dan maar lakentjes en dekentjes bij de HEMA gehaald hoor, net zo goed...moet je lakens eigenlijk eerst perse wassen van te voren?
@ jullie allen jammer van al die rotnachten en die pijnen allemaal het is klote die laatste loodjes. Hopelijk bevallen jullie allemaal snel.
Monalisa schreef:Bij mij heeft de gel wel tot de gehele bevalling geleid,dus ik hoefde geen infuus. misschien dat ik dan een uitzondering was op de regel?
snippie schreef:Met infuus.
daarom moet het wel kunnen snap je.
gel gebruiken ze om het te laten verweken,maar het beste is als het zelf al verweekt is.
dan kunnen ze zo infuus inbrengen:)!
ze heeft het me gisteren helemaal uit gelegd:)!want zad ook met die vraag!
leike schreef:hallo meiden
Net terug van controle bj VK. Ukje is nog niet ingedaald. Dus als dat volgende week nog niet zo is dan moet ik weer naar de gyn. Helemaal geen zin in dus hopelijk daalt ukje vanzelf.
verder was mn bloeddruk licht verhoogd. was nu 118/78. niet dramatisch hoog maar wel hoger dan normaal. Moet dat dus ff in de gaten houden.
Moet maandag weer komen en dan ook urne mee nemen, kunnen ze dit controleren op eiwitten. verder een briefje mee gekregen met symptomen die kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Dus daar ff op letten.
Zal wel allemaal meevallen maar echt leuk is dit niet. maak me dan ook wel een beetje druk.
Vraagje voor monalisa: had jij tekenen die wezen op hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging?
Fijne dag allemaal
Liefs
leike schreef:dank je wel voor de lieve reacties
Probeer me idd niet al te druk te maken. s ook net goed voor de bloeddruk.:)
Gewoon even afwachten en in de gaten houden. Maandag dus weer meten en dan
ook urine mee nemen. Hopelijk geen eiwitten dan.
En over dat indalen: ukje is nog helemaal niet ingedaald, ook niet een beetje.
En t beleid bij mijn VK is dan dat je eigenlijk doorverwezen moet worden naar gyn.
Maar ze gaf me nog een weekje de tijd. heb wel soms steken en druk onderin dus heb wel t idee dat ukje in wilt dalen.
Verder was trouwens alles goed. Nog genoeg vruchtwater, ukje ligt mooi op schema. Beentjes nog steeds flink bovengemiddeld. Rest rond gemiddeld.
Als ukje zo zou doorgroeien de komende 3 weken dan zou t gewicht rond de 3,6 kg uitkomen
jacq schreef:@ im76, de pijn die je omschrijft lijkt inderdaad op de pijn die ik had van het indalen!
Lekker he dat niksen. Hier vliegt de dag echt voorbij met niks doen. Zat net te denken dat het al weer woensdag is nog 2 dagen en dan is het weer weekend! zijn onze mannen weer lekker thuis.
@ steffie, wat vervelend dat je zoveel pijnklachten hebt. hier kan je er lekker over klagen en een troost je bent niet de enige met zoveel pijn
@ goosje, lekker he dat je hier even zonder commentaar kan klagen 😃 lekker geluncht? veel succes bij de vk
@ leike, jij ook weer succes bij de VK, leuk omje kleintje weer even te zien, bij mij was de liggingsecho maar een paar seconden, keken alleen hoe hethoofdje lag en dat dat was het al weer!
@nina28, je rug zal het wel zwaar hebben met al ruim 4,5 kilo kinderen! Gaat he tnu al wat beterder?
@ monalisa, fijn dat je bloeddruk al gedaald is! echt stom dat overal die kruidvat spullen al uitverkocht zijn. Behalve hier in Hoensbroek,maar ja dan zit je ook bijna in het buitenland 😃
@ vickypreg succes bij de vk, ben benieuwd of het bij jou nu ookhelemaal ingedaald is!
@leike, hopen dat jullie kindje dan de komende week indaald!
@ tinesje86 lekker uitrusten he vanmiddag!
Het gerommel in mijn buik is er niet meer, baby is wel erg actief :-D. Ben wel veel slijm aan het verliezen, hopelijk zijn dat stukje van de slijmprop.
Goosje schreef:Ben weer thuis....lunchen was leuk alleen op de terugweg werd ik enorm afgesneden door een lompe vrachtwagen, als ik niet keihard hard geremd had ie me gewoon aangereden. Ik schrok me dood en denk dan gelijk aan mn kindje....heb de rest van de weg zitten janken in de auto!! Wat een LUL!!!
Toen ik thuiskwam lag er een grote kaart op de deurmat van mn collega's, zó lief!! Gelijk weer huilen....nu ben ik wel weer rustig maar ik voel me niet echt geweldig vandaag...Ook een beetje grieperig, hoop dat het niet doorzet!
Leike wat fijn dat de groeiecho goed was!! Vervelend dat je bloeddruk wat hoger is dan normaal...Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald, tenminste, vorige week nog niet, toen was ik 38 weken. Maar ik hoef er niet voor naar de gyn, apart dat ze daar dan weer zo verschillend mee omgaan! Ik hoop dat je ukkie gauw daalt en je bloeddruk ook, of in ieder geval niet hoger wordt!
Monalisa wat fijn dat je bloeddruk weer zo mooi is, nog even en dan ben je van de medicijnen af!
jacq schreef:wit en doorzichtig. Het viel me op, omda tik tijdesn mijn zwangerschap juist heel weinig alst heb gehad van afscheiding etc.
Ik ga het lekker in de gaten houden!
net lekker een uurtje gebeld met mijn moeder, van haar moet ik nog even wachten, volgende week heeft ze namelijk 3 dagen achter elkaar vrij. Mis mijn ouders nu wel hoor! Heb ze voor het laatst half september gezien, hoop dat ze snel deze kant op moeten komen.
Goosje schreef:Ben weer thuis....lunchen was leuk alleen op de terugweg werd ik enorm afgesneden door een lompe vrachtwagen, als ik niet keihard hard geremd had ie me gewoon aangereden. Ik schrok me dood en denk dan gelijk aan mn kindje....heb de rest van de weg zitten janken in de auto!! Wat een LUL!!!
Toen ik thuiskwam lag er een grote kaart op de deurmat van mn collega's, zó lief!! Gelijk weer huilen....nu ben ik wel weer rustig maar ik voel me niet echt geweldig vandaag...Ook een beetje grieperig, hoop dat het niet doorzet!
Leike wat fijn dat de groeiecho goed was!! Vervelend dat je bloeddruk wat hoger is dan normaal...Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald, tenminste, vorige week nog niet, toen was ik 38 weken. Maar ik hoef er niet voor naar de gyn, apart dat ze daar dan weer zo verschillend mee omgaan! Ik hoop dat je ukkie gauw daalt en je bloeddruk ook, of in ieder geval niet hoger wordt!
Monalisa wat fijn dat je bloeddruk weer zo mooi is, nog even en dan ben je van de medicijnen af!
Tinesje86 schreef:wat leuk dat er een meisje is geboren!!!
@ jacq: wat voor creatiefs heb je vandaag gemaakt?
meissie24 schreef:Hallo Dames,
Heb weer beetje bijgelezen, maar is haast niet te doen. Me mannetjes liggen allebei naast me te slapen en zijn kapot. Yoeri heeft heel veel geslapen en valt met de borstvoeding steeds weer in slaap. Heb dus vandaag afgekolfd en dat met een spuitje moeten geven.
Hij woog 3180 en is 49 cm lang.. Alle kleertjes maat 50 zijn te groot.
Ik plaats zo nog wat foto's op me hyves, Melissa Witting.
Dus angelique een meisje, wanneer is ze bevallen dan?
ZIjn er al meer bevallen.
weet iemand hoe ik mijn banner hier in de instellingen kan verandere?
Wat betreft het lijstje ben ik 11 dagen te vroeg bevallen, met zo 38,5 week.
tot snel allemaal, ga nu even de kleine verschonen..
Hoop snel van jullie te horen, wanneer jullie bevallen zijn en meer verhalen te lezen.
Als mensen nog vragen hebben hoor ik t graag..
Liefs melissa
.
jacq schreef:wit en doorzichtig. Het viel me op, omda tik tijdesn mijn zwangerschap juist heel weinig alst heb gehad van afscheiding etc.
Ik ga het lekker in de gaten houden!
net lekker een uurtje gebeld met mijn moeder, van haar moet ik nog even wachten, volgende week heeft ze namelijk 3 dagen achter elkaar vrij. Mis mijn ouders nu wel hoor! Heb ze voor het laatst half september gezien, hoop dat ze snel deze kant op moeten komen.
steffi1987 schreef:Ik heb dat ook al hoor, héél veel witverlies. Mja ik zoek er niets achter. Ik weet niet wat je moet denken. Zeg meiden waar halen jullie die hyves?
Im76 schreef:@ Snippie: Ah vandaar!ik kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor dat je het zo min mogelijk mensen wil laten weten..
ik zelf zou mensen ook niet laten weten hoe of wat als ingeleid zou moeten worden.
Ik kreeg namelijk te horen dat mijn zus twee vrij heeft genomen in de periode dat ik mogelijk zou kunnen bevallen...grrrr...ik mag toch hopen dat ze niet denkt dat ze hier twee weken welkom is! Klinkt ook niet aardig...maar goed ik heb ook niet zo'n hele goede band met haar......
Im76 schreef:Ik begrijp het wel wat je bedoelt met je bezoek enz...
heb zelf ook zoiets van wil lekker ook kunnen genieten in het begin en vooral ook wennen waarschijnlijk met alles wat op je af komt...
Gelukkig hoef ik niet bang te zijn voor mijn moeder, die wil me toch niet meer zien haha....
Im76 schreef:@ Snippie: Ja dat geloof ik graag dat je met je werk er wel voldoende mee in aanraking komt!
Ik moet zeggen dat ik ook wel ervaring heb, met mijn nichtjes en andere kleintjes die de laatste tijd geboren zijn, maar toch...tis dan toch van jezelf hi....Ik vind het inderdaad erg onwerkelijk ook allemaal! Ik zat laatst ook op de bank met mijn mannetje en toen hadden we het er ook over, het is allemaal zo mooi om mee te maken. Ben ook gewoon blij dat we dit mee mogen maken...binnen nu en een korte tijd zitten we gewoon met een kleintje op onze armen op de bank! Heerlijk toch, wel onwerkelijk, maar toch heb ik er zo ontzettend veel zin in hi!!
Wat naar dat je zo'n kort en zakelijk mailtje van je vader krijgt! Is ook niet echt leuk he....vind hij het wel leuk dat hij opa wordt of laat hij verder helemaal niets blijken! Ja ouders he, het zit ons helaas niet altijd mee...
Ja leuk als anders met die moeder van mij...maar ja van de andere kant...nu ik haar niet meer spreek scheelt het een hoop stress en ellende..en eerlijk gezegd vind ik het momenteel ook wel prima zo! Dit is de tweede keer, en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee! ...
snippie schreef:Heb er ook zoveel zin in:)! zo iest prachtigs lijkt het me .
hij laat niet veel blijken.zie hem ook haast nooit.eigenlijk nooit.
had hem eerst een paar maanden weer gezien voor het eerst sinds mijn trouwen!en dat was ruim 2jaar geleden toen ik hem dus weer zag.
en nu voor het laatst in sep meen ik.weet het dus niet eens meer.Helemaal geen echte intresse en maar zeuren over werk bladiebla en dat hij maar gelijk had dat als we rust namen ons kindje wel zou komen terwijl hij weet hoe we zwanger zijn geraakt en wat het in houd.en zijn nieuwe vrouw is jaloers omdat zei geen kids kan krijgen.heel heftig natuurlijk als je dan een meid van 25 zwanger ziet,maar komop zeg je kan toch wel een beetje interesse tonen ze is 48!maar goed ben blij met ons wonder en met ons vele andere en zie hem dus ook niet meer als de opa van.
de nieuwe man van me moeder beschouw ik als de opa!en dat doet me man ook.
Tinesje86 schreef:@ hier: merk dat ik erg mn best moet doen om niet constant bezig te zijn met 'het wachten op'..... merk dat ik er erg ongeduldig van wordt. Had ik niet van mezelf verwacht eigenlijk. Heb de hele middag een beetje gerelaxed. En straks plof ik lekker op de bank en even heerlijk tv zappen!
Tinesje86 schreef:@ vickypreg: fijn dat alles weer goed was bij de VK. En inderdaad beetje raar verhaal over dat wel of niet liggen... maar goed! Gewoon op dat moment doen waar jij je prettig bij voelt.
@ snippie: doet je man aan voetbal of is tie nu bij een wedstrijd kijken?!
@ jersey: bij jou dus de omgekeerde wereld!! Als je goed slaapt ben je de rest van de dag moe????
@ im; heb je geaccepteerd hoor op hyves!