@ Vickypreg: Dank u wel voor de info Vicky w8 ik zal nog eens zo'n banner proberen te maken...
steffi1987Oud lidBerichten: 342Lid sinds: 1 januari 2005
Jamilah schreef:Snippie: Spannend meissie!
Ik hoop dat je vk even gaat overleggen met de gyn..
xxxxxxxxx
Monalisa schreef:Voor Goosje en Snippie is het spannend he!
Hier kan ik het CB nog nie bellen, kan pas vanaf 12.45 pfff na ja dan wacht ik maar ff.
Heb net maar ff op de bank geslapen. Maar drie kwartier maar beter dan niks. Heb ook al lekker gedouched. Straks als mn vriend thuis is rond 14.15 kan hij de kleine de volgende fles geven en ga ik lekker naar bed! Gister wou ik ook naar bed ik lag net 1 u en 45 minuten toen we visite kregen en ben ik er maar weer uitgekomen. Hoop dus niet dat er vanmiddag iemand komt hoor! Moet natuurlijk ook nog koken vanavond enzo. Nou ik ga de kleine hier weer eten geven en dan een wasje ophangen.
Succes jullie allemaal verder met wachten enzo!
Vickypreg schreef:
@Tinesje, het kan zeker zomaar beginnen het hofet echt niet per se te rommelen hoor. Wees blij 😊 Het komt vanzelf echt!!
meissie24 schreef:Hallo Allemaal,
Hier ben ik weer.. Heb nog niet bijgelezen hoor.. zijn er al anderen bevallen?
Ik heb vanaf maandag avond in het ziekenhuis gelegen. Ben met de ambulance van huis gehaald, omdat ik enorm bloedverlies en grote stolsels had.
Er bleek nog nog een stukje placenta te zijn achter gebleven. Ik heb s avonds laat dus nog een curretage gehad..
Maar ik ben weer thuis gelukkig. Vanaf nu kunnen we echt genieten!!
x
Monalisa schreef:nou het gaat weer de verkeerde kant op hier, alleen slapen doet hij nu beter.( van 2.15 tot 5.45 geslapen heel goed! ) Maar het verslikken is terug, of we hem nu eerst verschonen of niet. en hij spuugt ook beetjes terug, dus misschien toch reflux? hij maakt ook heftige persgeluiden na het eten en dan wordt zijn hoofdje ook zo rood. ( krampjes??) ik kijk het gewoon twee dagen aan en dan misschien toch maar het eten verdikken...het verslikken moet gewoon ophouden klaar.
Spannend hier, ik hoop snel op nieuws van Goosje!
Monalisa schreef:@ JAcq ik haal jou en Vickypreg soms door elkaar haha. Hoe dat komt weet ik nie
@ Snippie hij poept goed hoor, het is gewoon mosterdkleurig, en de ene keer wat meer dan de andere keer en de ene keer wat dunner en de andere keer iets korreliger.En af en toe komt het eruit man dan lijkt hij net een softijsmachine hihi.
@ Nina spannend! Misschien een begin meid!
snippie schreef:Jacq das wel fijn zeg:)!toch weer een voordeel van overtijd lopen.
als ik bevallen ben zou ik me werk eens bellen van wanneer ik echt weer aan het werk moet
ik heb misschien een weekje langer hihi!als je het zo bekijkt.
Nina wat spannend:)! wie weet!