Vickypreg schreef:@Princesse, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elif! Mooie naam! Geniet er lekker van en de rest horen we nog wel als je er aan toe bent!
@Snippie fijn dat jullie weer goed geholpen zijn. Heb jij dat bericht met je telefoon gestuurd? Ik heb hier ook een aantal x geprobeerd een bericht te plaatsen via de mobiel maar hij pakte het toen niet.
@Goosje fijn dat jij ook niet hoeft te gaan liggen, is het nog wel BIBI bij jou ook?
@Im, ik neem ook joggingpak mee. Vind het wel lastig, de vorige keer lag ik er wel 3 dagen dus dan heb je wat meer nodig maar mijn vriend heeft toen steeds wat meegenomen. En als je meteen naar huis kunt na de bevalling is het heel anders, hopelijk kan dat nu gewoon. Ik kan je zeggen dat je anders ook nog wel eens doorlekt, tenminste ik had dat en dan moet je weer een nieuwe broek hebben. Je kan in elk geval niet meteen je oude kleding weer aan dus joggingbroek of gewoon zwangerschapsbroek meenemen.
@Monalisa, fijn dat hij zo goed groeit! Vervelend van je vader en oma zeg, alsof jij gewilt had dat je daar al die tijd lag. Snap mensen soms niet hoor.
@Leike, joehoe jij ook BIB!
@Hier, BIB! Erg last van rug maar verder oke, wel pittig zo met m'n zoontje. Ik ben nog even naar mijn oma geweest, maar ben nu wel moe ga zo maar ff liggen.
Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Dat is wel minder..Hopelijk gaat het zometeen beter met je als je even hebt gelegen!
Ik neem dan maar gewoon twee joggingsbroeken mee of althans zijn ook zw broeken, maar die zitten heerlijk haha....mijn mannetje zei al, anders rijdt ik wel een keer op en neer...
Helaas ligt uk hier in cbbbi. en ligt in een 8...althans zo heeft ze het opgeschreven...wat moet ik me met een 8 voorstellen? sorry voor mijn stomme vraag misschien hi...
Denk dat ik zo ook even ga liggen, mijn ogen vallen toe...
Liefs im