Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
@ steffi: nou nou flink kindje inderdaad, als die nu al 7 pond weegt. Dus nog even op je tanden bijten, hoop dat de kleine nu gewoon snel komt voor je!!
steffi1987 schreef:Ik ben net terug van de gyneacoloog, ons zoontje weegt nu 3kg589. Ik heb nog géén opening maar ze voelde wel het hoofdje al. Hij is ingedaald. Ze raade me het niet aan om het in te leiden. Gewoon nog even op mijn tanden bijten zei ze. 😞
Mja wie weet...ik ben blij dat het allemaal in orde is. Als het zou geboren zijn op 19 november zou het allesinds 4kg wegen. Het zal een goeie knuffelbeer zijn.
Im76 schreef:@ Monalisa: Je bent alweer lekker bezig geweest in het huishouden haha! Denk je ook wel een beetje aan jezelf meid hi...
Klinkt goed dat wokpannetje, maar die biefstuk voor morgen klinkt toch echt wel super 😃 hoor jammie jammie!!! ik wil ook hahah....
Ik vind het altijd heerlijk als het huis weer lekker fris ruikt!! Moet eigenlijk ook dweilen, maar het is een aardig oppervlak dat mag
mijn mannetje van het weekend even doen, dat trek ik momenteel niet met mijn rug..ja ik red het wel wat resulteerd dat ik dan twee dagen moeilijk pijn heb in mijn rug haha...
@ Tinesje86: ja grappig he, kwam er ook bij toeval achter, ik zal je even een bp-tje daar voor sturen..dan hoeven ik geen namen verder op het forum te melden ..:-D
@ Meissie24: Goed te horen dat het allemaal goed gaat met je en met de kleine!! wat lekker zeg dat de kleine maar 1 keer komt! Dat is niet verkeerd!
Geniet maar lekker van je gezinnetje!
Zo hier zijn de enveloppe zo goed als geschreven, er zitten nog een paar twijfel gevallen tussen of we daar wel een kaartje heen zullen sturen, dus die vanavond maar even samen bekijken...de wasbox is ook leeg, huis is aan kant...nou het weekend kan beginnen denk ik zo haha:-D:-D
snippie schreef:gezellig friends ben benieuwd meid!
Friend schreef:Dankjewel...heb trouwens vandaag van de gynaecoloog gehoord dat ik toch thuis mag bevallen en bij de VK kan blijven :D
Vickypreg schreef:@Snippie wat zal je zenuwachtig zijn dan! Ik ken dat gevoel nog heel goed!! Ja nu is het weer ff rustig....
Monalisa schreef:Dus als jij ingeleid moet worden gebruiken ze alleen infuus met wee opwekkers dan?
Nina28 schreef:Goedemorgen allemaal!
Hier BIB en heerlijk geslapen vannacht!! Voel me weer prima vandaag, dus vandaag bevallen wordt het hier ook niet!
@ Vicky: fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad van je zoontje! Zal wel ontzettend druk zijn geweest, eerst de voorbereidingen natuurlijk, de dag zelf en daarna opruimen...
Pijnlijk gevoel is dat het... ik heb ook af en toe het gevoel dat mijn buik ieder moment kan open scheuren.
@ Im: goh moet je zo lang wachten op een babyfoon? Ik heb er ook nog geen en denk die haal ik nog wel... Misschien toch goed om maar eens te gaan kijken vandaag!
Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht....
@ Jersey: heel leuk idee om slabbetjes te sturen ipv een kaartje!
@ Monalisa: Hoe bevalt het eerste weekend als gezinnetje thuis? Lijkt me heerlijk; lekker thuis gezellig maken. Ik heb er zo'n zin in!!!!
Zo ik ga effe lekker douchen en dan straks de stad in.... heb echt te weinig rompertjes!
Tot later
Monalisa schreef:oja ik heb gewoon Nutrilon standaard voeding, en Avent flessen uit zo'n startersset.het gaatje in de speen is volgens mij helemaal zo groot niet. Kunnen er ook ander merk spenen op de Avent flessen?
Monalisa schreef:ja Jacq de eerstvolgende keer dat ik naar het CB ga zal ik het eens vragen. Ik schrik me toch iedere keer een ongeluk, en op deze manier zie ik er ook iedere keer weer tegenop om hem eten te geven; het zweet breek me bij wijze van spreke vantevoren al uit. echt rot:cry: