slotje schreef:JA maal, de meeste dokters zijn big ass motherfuckers! Zijn alleen maar bezig met besparingen enzo. Zorg geven is de laatste zorg. Toch vreemd dat zorg geven de laagste prioriteit lijkt te hebben in het ziekenhuis....
Ik heb ook weinig vertrouwen in dokters hoor. Wel in mijn ha. Die vent is geweldig! Ik wil ook eigenlijk geen ander maar woon nu eigenlijk iets te ver voor hem... Maar ja jammer dan 😉 Maar het ziekenhuis hier! Nog nooit zo'n slechte EHBO gezien. Als ik nog bij kennis ben rijden we de volgende keer wel een stukje verder!
Kom goed voor jezelf op hoor!!!
he slotje, ik geef toe dat veel artsen helaas alleen maar met geld bezig zijn, maar ik ben ook arts en voel me automatisch aangesproken door je berichtje... hopelijk ben ik wel met de juiste instelling mijn studie gaan doen en werk ik 80 uur per week keihard om mensen beter te maken. Het geld kan me niet zoveel schelen... Gelukkig zijn er met mij nog heel veel andere artsen met een juiste instelling, maar de rotte appels dat is waar je iedereen over hoort... geloof me, de meesten doen hun stinkende best en ook fouten maken gebeurt nou eenmaal, ik hoop nooit een ernstige fouten te maken, maar weet dat dat het risico van het vak is..
maal heel veel sterkte, dit is verschrikkelijk, denk goed na, rust goed uit en praat erover.. sterkte!