Zooo er is hier weer lekker veel geluld 😛 En de onderwerpen ook echt: rijpe puisten die op springen staan en uitgeknepen moeten worden, konijnendiarree, scheten, luiers, mensenkots... En dan niet te vergeten maal met haar uitlatingen en liek die een monoloog houdt hahaha, mooi zooitje bij elkaar 😃
@lieve priscilla, heb zo met je te doen... Je kunt hier alles kwijt hoor en niemand wordt daar moe van!! Het moet ook zo'n moeilijk tijd zijn, je lieve oma is er nog, maar je weet dat het einde gaat komen, dat moet zo moeilijk te accepteren zijn 😞 Als je haar ziet kan ik me voorstellen dat dat fijn is maar je ook verdrietig maakt, omdat je weet dat ze er straks niet meer is en haar nog zo graag bij je wilt houden...
Je vriend moet je maar snel vragen hoor, zou gewoon af en toe even hinten 😉
En depressies zijn klote, daar zak je het in zonder het zelf door te hebben, heb het ook een keer gehad en wist achteraf pas dat ik depressief was. Dus wat je zeg van dat randje herken ik ook wel.
Nou ontzettend veel sterkte en wij hier op het forum zijn er voor je hoor, al is het "maar" een forum. XX
@slotje: ik hou niet zo van bloemkool, maar wel met een kaassausje zoals mijn moeder dat vroeger maakte... Ik hou trouwens ook helemaal niet van koken, kan het wel een beetje, maar doe het nooit, aangezien het een hobby van mijn vriend is en hij het ook heel goed kan (heeft er ook eens een opleiding voor gedaan in de VS).
@Nikita: hoe is het nu met je konijn? Heeft ie je al vergeven hihi. Konijnen zijn echt leuk en hebben ook echt een eigen karakter, ik had er vroeger ook twee, was een stelletje, dolverliefd waren ze (het rammetje was gecastreerd hoor)! De ram was heel gevoelig en het vrouwtje (hoe noem je ook alweer een vrouwtjeskonijn) was echt onverstoorbaar en mocht mij niet hahaha
@june: kom op he, het gaat jullie echt lukken, jullie hebben gewoon pech gehad tot nu toe! Ik ga duimen dat we allemaal zwanger zijn in 2011, dat moet toch wel haalbaar zijn!
Ik ben nu bezig met de playlist voor de apresskibar, althans met het uploaden van de nieuwe nummers, morgen ga ik de playlist maken, geen zin in! Verder voel ik me raar vandaag, heb overal spierpijn en ben alweer moe, terwijl ik uitgeslapen heb vandaag. Hoop niet dat er een griep aan zit te komen, dat kan echt niet vlak voordat we open gaan! Misschien dat die spierpijn nog van het zwemmen is, eergister en de dag daarvoor beetje te fanatiek geweest, omdat we te laat waren en ik perse een bepaald aantal baantjes wilde zwemmen.
Maar ben zooo blij met ons appartementje, was is het toch heerlijk om een woonkamer te hebben! Geniet ik echt van, ookal is ie maar klein, 't voelt ook gewoon veel meer als thuis!
Oh ja trouwens, hebben jullie wel eens gehoord van je kosmische vruchtbare periode?? Iemand in een ander topic plaatste er een link over en vind het toch wel heel interessant! Weet niet of ik het geloof, maar toch, het is het proberen waard! Hier twee links:
Geboorte Regeling en op deze staat beschreven hoe je je vruchtbaarste dagen kunt berekenen van je kosmische cyclus:
AstrologieIk heb het berekent en als ik het goed heb was de meest vruchtbare dag volgens deze theorie gisteren. Gelukkig hebben we toen nog geklust.
Anyway, zoals ik al zei, weet niet wat ik ervan moet geloven en ben nooit zo'n grote fan geweest van astrologie, maar je weet nooit.