Priscilla4Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 1 januari 2005
niet... 😮 mn tenen vriezen dr af hieroooooo
meisjeP schreef:hi kan iedereen trouwen aanraden! T was tot nu toe echt de mooiste dag in mn leven... WE hadden alles er op en er aan, iclusief hangemaakt italiaanse zijde met ijzerdraad verweven taupekleurige trouwjurk... wha hij stond in de etalage en wist dat word m tot ik t prijskaartje zag! Belde man lief op dat ik mn trouwjurk had gevonden alleen de prijs was een probleem. Maakt niet uit zei hij als ik m mooi vond moest ik het doen. Dus de jurk gekoct, bij thuis komst vroeg ie of de prijs wel een grapje was....:oops:
maal schreef:June... kut tering tiefus!!!! Sterkte meid
bij mij loop na de sex ook altijd vanalles dr uit,,,, maar wat erin moet zitten zit erin hoor, wat eruit loopt zijn zaadjes en Zaadvocht maar beste zaadjes zwemmen toch meteen verder,,,
Denk nie dat er iets afgesloten zit, ik moet iig als ik gesext heb en ik sta op rennen naar de wc anders zit me slipje vol bah bah soms blijf k ff liggen met een kussentje hoewel
ik niet geloof dat dat iets helpt want wat ik al zei wat op weg is, is al op weg.
June komt goed, lukt t deze maand nie gaan we samen voor 2011!!!!
maal schreef:Ik weet nu al dat er 2 beebjes rondvliegen die zitten te discuseren wie t best bij wie past, als ze dat hebben uitgevochten worden wij keihard zwanger!!!!!
Cinderella schreef:Heb ook echt zin om me vanavond helemaal klem te eten aan schuimpjes en veel warme choco te drinken