Natascha1982Oud lidBerichten: 1.124Lid sinds: 12 augustus 2009
@Kapster: pannenkoeken waren heerlijk, vind ik eigenlijk altijd wel hihi, ben een pannekoeken mens, maar eet het te weinig!! Jij ook morgen voor de prikjes, ikke ook, zielig he?
J.D. schreef: Hier trouwens 2 koppige mensen. Man kwam vroeg thuis uit werk en ik vroeg wat hij wilde eten..wist hij niet, maar alles wat ik noemde was eigenlijk ook niet goed.. uiteindelijk net gekozen sta ik te koken, wordt ik me toch chaggie, heb zo geen zin in aardappelen, maar goed schillen en opzetten, vlees ontdooien. Zegt mijn man: je houdt toch nog wel van me, zeg ik nee nu even niet (als geintje) is hij gelijk boos zegt hij, nou dan hoef je voor mij ook niet meer te koken. Nou ik heb gelijk alles uitgedraaid en nu zit ik hier! Haha, maar ja rammel de bammel en straks zal Lucas zich wel melden, wat eigenwijs weer.
J.D. schreef:@Kapster, heb het eten maar weer hervat, lol!
miek4 schreef: noor; geen last van de prikjes??
J.D. schreef:
Hier trouwens 2 koppige mensen. Man kwam vroeg thuis uit werk en ik vroeg wat hij wilde eten..wist hij niet, maar alles wat ik noemde was eigenlijk ook niet goed.. uiteindelijk net gekozen sta ik te koken, wordt ik me toch chaggie, heb zo geen zin in aardappelen, maar goed schillen en opzetten, vlees ontdooien. Zegt mijn man: je houdt toch nog wel van me, zeg ik nee nu even niet (als geintje) is hij gelijk boos zegt hij, nou dan hoef je voor mij ook niet meer te koken. Nou ik heb gelijk alles uitgedraaid en nu zit ik hier! Haha, maar ja rammel de bammel en straks zal Lucas zich wel melden, wat eigenwijs weer.
pumi schreef:
En uuhm.. ik moet meer dan 10pagina's bijlezen.. denk niet dat ik dat ga redden haha
wendela schreef:Hier ook een fanatieke gtst kijker........Ja wie zal het hebben gedaan..........ik dacht Lucas en die 2 broers, maar Laura kan het ook zijn, of Lorena.....spannend.
Rian-kippie schreef:tis vast iemand die niet zo voor de hand ligt... rosa ofzo!!
jorina schreef:wat heb ie een onwijs stoer pak aan zeg
en dat ventje wat er in zit is natuurlijk ook om op te vreten :-D
jorina schreef:hier ook last van dat infacol niet meer werkt ik ben weer overgestapt naar cynababy
werkt voor nu wel weer ff maar weet nog van thomas dat dat ook maar van korte duur is
ga dan toch ook maar eens de vekelthee proberen
maak je dan een fles klaar met die thee of doe je er een paar lepels doorheen ?
SelOg schreef:@H83, mooi dat het inwikkelen helpt! Hier heb ik Almila sinds gister niet meer gewikkeld; ze beweegt nog heel veel met dr handjes, maar heeft gister toch de normale tijden geslapen