Hier is tie dan.....
Mama's oktober 2010... joepie....!
Ik hoop op net zoveel klets plezier als in het uitgerekend topic, maar dat gaat vast lukken!
Groetjes EsRe
EsReOud lidBerichten: 1.629Lid sinds: 1 januari 2005
kapster1985 schreef:@h83 wat vervelend zon nacht even een vraag krijgt hij fles voeding zoja kan ook zijn dat hij een allergie heeft daarvoor
en daarom zoveel huilt dat hadden wij ook tot we er achterkwamen dat hij en koemelk allergie theeft en nu metde nieuwe
voeding een heel ander kind mischien dat dat het is
kapster1985 schreef:@h83 ja zou het gewoon eens voor slaan kan altijd en de hypo allergeen zit ook koemelk dus wij hebben nu de nutramigen 1
die kun je via de huisarts dan aanvragen als het zo mocht zijn die is tegen krampjes en allergien van koemelk en eczeem en lactose allegergie
J.D. schreef:
@H83, wij hebben de puckababy en de swaddle me, de laatste werkt voor ons beter omdat hij dan echt vast ligt, in de puckababy hebben ze nog best ruimte.
Nadia30;643443 Een vraagje; Elina is nu 6 weken maar weegt pas 3330 gr. naar gelang de aantal weken en maanden neemt de aantal voedingen af. Waar moet ik naar kijken? Naar haar leeftijd of toch gewicht?[/QUOTE schreef:
Ik zou het cb om advies vragen.. Aangezien ze vrij licht is, moet je uitkijken dat ze teveel aan gaat komen. Ze adviseren 150ml vocht per kilo lichaamsgewicht. Dus 3,3 x 150= 495cc ongeveer. En dat dan delen door het aantal voedingen.
Romy weegt nu net 3005gram en krijgt 7x70cc. Minder voedingen kan ze nog niet aan, moet het rustig opbouwen.