wendela schreef:@Noor,
Handig he dat we zo dichtbij elkaar wonen, misschien zijn we elkaar al wel tegen gekomen, zonder dat we het van elkaar weten:). Wanneer is jou streefdatum dat je wilt stoppen met bv? Ik ga na het volgende bezoek aan het cb afbouwen, dat is 22 nov. Ik ben al heel trots op mezelf dat ik het zo lang volhoud (had ik nooit verwacht)
Wie zal het zeggen... Heb je foto op hyves wel even goed bekeken, dus als ik je tegenkom bij de Appie of de visboer op zaterdag dan moet ik je vast herkennen. Toch?... 😃
Mijn streefdatum, tja... het weekend van 18 / 19 wil ik toch wel wat flesjes kunnen geven. Officieel moet ik geloof ik de eerste week van januari weer beginnen met werken, :shock:. Kijk er trouwens nog helemaal niet naar uit... 's Morgens en 's avonds wil ik nog best borstvoeding geven, maar overdag moet ze dus wel aan de fles. Ik twijfel of ik moet gaan afkolven, of dat ik kunstvoeding erbij moet gaan geven. Ben bang dat ik het kolven niet echt lang ga volhouden, maar weet niet of de combi kunstvoeding / borstvoeding meteen met het wennen aan de fles wel goed is.
Ga Noor even lekker in badje doen. Ze is erg onrustig, dus hoop dat ze daarna goed drinkt en even gaat slapen. Zou fijn zijn.