Ik heb het expres niet elke dag neergezet, maar ons meisje slaapt zo goed!!! Sinds vrijdagavond slaapt ze ook op haar eigen kamer en slaapt ze nog beter!! Zaterdag ochtend hebben we haar wakker moeten maken voor de voeding en vanochtend heeft ze 7 uur doorgetrokken, wauw!!!!
Wie voelt hier haar toeschietingsreflex? Ik niet, ik heb nu wel gemerkt dat ik dat wel heb, aangezien als ik aan de ene borst voed, mijn andere borst begint te lekken en ook als ik haar aan wil leggen begint de borst al te druppen, maar ik voel het niet…
Hier nog geen speen, alleen een pink….
@ Rian, haha wat een flinke dame al!! Hier is het nog steeds maatje 50, maar volgens mij schelen onze dames ook wel een paar weekjes?
@ Kapster, vervelend zeg, maar waarschijnlijk durft de arts van de weekeindedienst geen grote beslissingen te nemen, dus waarschijnlijk kan je idd beter naar je eigen huisarts gaan, die weet ook wie jij bent en hoe jij tegen de zaken aankijkt.
@ Loesje, dat is vervelend dat je weinig afgekolfd krijgt, succes met het consultatiebureau.
Borstvoedingsarmband:
http://www.hipenhot.nl/milk-bands/ Superhandig!
@ Rian, ik weet het nog niet, ik vind het wel heel leuk zo een kleine, maar mijn zwangerschap en bevalling zijn beide niet super verlopen, áls er nog een komt gaat dat langer duren dan een jaar denk ik… Ik wilde ook altijd de kinderen dicht op elkaar en ik wilde er 2, maar nu kom ik daar dus wel op terug, als je het me een 1,5 week geleden had gevraagd of ik nog kinderen wilde, dan had ik gezegd dat ik geen kinderen meer wilde, nu ben ik alles een beetje vergeten en heb ik het een plekje kunnen geven.. Ik moet ook zeggen dat wij het er hier al over gehad hebben en misschien verander ik nog van gedachte, maar ik denk wel dat het bij 1 kindje blijft als we voor de volgende de medische molen in moeten ( Isis is net voordat we de mm in zouden gaan verwekt, we waren al bezig en ik zou al hormonen krijgen, maar bleek toen zwanger te zijn). Ik weet niet of ik dat wil de medische molen, zeker als ik al een kindje heb, maar misschien is straks de drang zo sterk, dan ik er toch weer alles aan wil doen…
@ minimi en babywish (gefeliciteerd met je zwangerschap) ik vroeg me dat ook af, maar ik denk zowieso dat je beter na een voeding aan de borst kan kolven? Dan kan je hetgeen wat je nog over hebt eruit kolven en heeft je borst weer genoeg tijd om een nieuwe voorraad te maken (zo zeiden ze het op de cursus?)
@ suuzje, ik wist niet welk flesje, maar denk dat ik idd ook difrax ga halen. Hoeveel flesjes heb je nodig? Een stuk of 2 toch zeker denk ik?
@ Jolanda, kunnen ze niet samen oppassen of vinden ze het niet gezellig samen? Of je spreekt nu de een af en een paar dagen later de ander (kunnen jullie mooi nog even samen ergens naartoe?) ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gevoel wat minder heb (nu is oppassen ook nog niet ter sprake gekomen hoor) ik heb ook voorkeur bij mijn moeder, dus die zal ook meer op gaan passen waarschijnlijk. ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gevoel wat minder heb (nu is oppassen ook nog niet ter sprake gekomen hoor) ik heb ook voorkeur bij mijn moeder, dus die zal ook meer op gaan passen waarschijnlijk. Vind ook dat zeker in het begin ik me er goed bij moet voelen, en dat de oma’s hun beurt mogen afwachten… maar ja Isis is bij mijn schoonmoeder niet de eerste en de eerste zit daar bijna de hele week…
Valt niet mee he om te zeggen wat je niet wilt? Misschien kan je aan je moeder vertellen wat je wel wilt? Vervelend dat siem spruw heeft en het sleutelbeentje, kijken ze daar niet verder naar? Groeit dat gewoon goed dicht?
@ minimi, dat vraag ik me ook af, hoe dat moet met invriezen… ik ga het morgen maar eens vragen aan de buuf hoe die het allemaal gedaan heeft…
@ H83 beterschap!
@ Juf hier wordt ook moord en brand geschreeuwd met dat neusuitzuigertje.. haha
@ esre, tja, je zou kunnen kijken of je haar voor 1900 moe kan maken, met spelen, badje ed, zodat ze dan wel moe is??