@ E82, ik ben voor deze gegaan:
http://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/kolven%2C+tassen+etc./electrische+kolf/medela+pump+in+style+advancedHeb hem net ontvangen (lees bij de buren opgehaald), ga alleen wel een boos mailtje sturen, het is een ding van 270 euro, en ik moest het vooruit betalen, wordt het omdat wij niet thuis zijn bij onze buren afgeleverd…. Nu kunnen wij gelukkig goed overweg met onze buren, maar toch, ik vind het belachelijk dat omdat wij niet thuis zijn het afgegeven wordt bij de buren…. Is toch veel geld 270 euro!! Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind het echt niet kunnen!!!
@ dames waar de man van vertrekt, voordat ik beviel, leek het even zo te zijn dat vriendlief in november 2 weken weg zou zijn, ik had het al geregeld dat mijn moeder hier zou komen… Ik zag het niet zitten om alleen hier te zijn dan.
@ selog ik heb ook al de volgende maat gehaald, als de newborn op zijn gaan wij ook verder naar het volgende maatje. Wij hebben ook al een maat overgeslagen dan, de 3 is vanaf 4 kg bij ons merk, dus dat kan ze al aan… en de newborn is tm 5 kg…
@ Loesje, nee hoor geen zeur moeder!!
@ minimi en Esre, wij warmen nog altijd het bedje voor met een warme kruik zodat ze niet in een ijskoud bed komt? Misschien dat dat scheelt? Hier als ze echt moe is valt ze meteen in slaap als ze eigenlijk niet wil (maar wij wel willen dat ze gaat slapen) dan kan ze zichzelf echt wel goed laten horen hoor!!!
@ dames over het zichzelf verzorgen, als ik alleen thuis ben loop ik ook tot smiddags in piama, maar als de papa thuis is doet ie net zo hard zijn best om ons allemaal op tijd klaar te krijgen.
Gisterenochtend werden we gebeld door mijn neef, of we mee gingen winkelen in maastricht, het was 11.15 en ik had net een voeding gedaan, ik liep nog in piama, vriendlief was net bezig om wat op te ruimen beneden en Isis lag in de box, we hadden een opruimdagje geplant, en zouden Isis nog gaan wassen. Uiteindelijk om half 1 bij mijn ouders (15 min rijden van hier) afgesproken, dus ik moest nog douchen en Isis nog in bad en alles bij elkaar zoeken om de hele dag weg te kunnen… we waren gewoon op tijd bij mijn ouders!!! Wauw, ik ging douchen vriendlief heeft Isis gewassen zodat ik haar onder de douche af kon spoelen, toen heeft hij haar afgedroogd en aangekleed.. Ik ben nog naar de winkel geraced omdat het eten van de honden nog niet ontdooit was en we wat mee moesten geven naar mijn ouders (daar zouden de honden blijven zo lang als wij weg waren) Daar door de haast mijn pincode vergeten (dus vriendlief gebeld want die wist hem wel haha) toen ik terugkwam, zat alles in de auto, honden, Isis, vriendlief, maxi cosie en kinderwagen en konden we gaan, super teamwork hier dus!
Maar dames die af en toe wat ruziën, dat doen we hier ook hoor!!!
@ Jorina,
www.difrax.nl wel een levertijd van 5 werkdagen, dus zit nog met smart te wachten haha.
@ Rian, hoe was het bij je moeder?
@ karin, handig he zo een babypiet die de boel wakker houd? Dan kan je daar mooi een speen naartoe sturen hihi
@ Lex geniet van je uitje, voel je niet schuldig hoor!!!
@ juf wij hebben ook die van de hema, maar toen we dat dachten om idd de handjes warm te houden, de mouwen er aan te houden was het groot protest hier!! Uiteindelijk de mouwen eraf gehaald en toen was het goed, dan maar koude handen, helaas…
@ H83, dan ben ik benieuwd hoe Isis het gaat doen op de difrax, aan mijn borst zuigt ze ook behoorlijk…. De dr brown gaat beter voor je?