daisyensteven schreef:Mieke, wij hebben er hier altijd 1 rondlopen, maar nu liepen er hier 3 rond ;-)
Haha Daisy ik moest ff serieus nadenken waar dat over ging :mrgreen:. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, hopelijk gaat het zo het weekend verder en kan je wat bijtanken.
Hier ook een buikje hoor, zou het ook niet met onze leeftijd te maken hebben :confused:. Ik weeg minder dan vroeger maar nog steeds geen strakke buik. En mijn boobs hebben de borstvoeding ook niet overleefd hoor en dat vind ik véél erger dan die buik :oops:.
Ran gecondoleerd met je oma. Hopelijk kan je je zinnen wat verzetten dit weekend en er toch van genieten met je gezinnetje.
Goosje vervelend die verkoudheden hé, tijd dat het zomer wordt (zonder snottebellen). Maak je je mannetje wakker voor de laatste voeding of vraagt hij er zelf na? Als hij slaapt mischien wat meer geven in de fles ervoor en dan de laatste overslaan en kijken hoe dat gaat?
Tina het feestje van Jo was wel leuk maar hij heeft naar mijn mening echt véél te veel en te dure cadeau's gekregen. Veel beterschap nog voor Simon.
Monalisa hier zit het denk ik wel goed maar toch nog even afwachten tot de eerste echo.