LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Ik ga richting knorreland. Tot morgen!
jk1988 schreef:wendy, super dat het beter gaat met Tygo! en fijn dat de antilekbeker een succes is!
lovesivo, beterschap voor ivo, en heerlijk toch op tijd in bed! 😃
en Dylan dus veel geslapen vandaag, volgens mij kan dat ook bij een sprongetje...
lunanoa, ja leuk he die kerstoutfits bij de wibra! bij de h&m ook super leuke dingen! 😃
mayella, wat een super leuk idee dat moorddiner! :mrgreen:
jo-jootje, ook een poepbroek vannacht dus 😉
hier ook weer een voorraadje gemaakt voor de vriezer! en sem vanavond voor het eerst verse bloemkool, hij vondt het vies!!! hahaha niet normaal! hij moest gewoon kokhalsen... terwijl hij toch goed smaakte (ik had zelf ook even geproefd)
hij was om 18u helemaal knock out dus de fles en naar bed! wordt steeds vroeger!
Lunanoa schreef:Inderdaad. Hoppaaa, met de pot mee! hihihi.
DAMES kijk de WIBRA folder. Niet te geloven. Superleuke gilet voor jongens voor maar 5 euro :| Ook een heel leuk shirt met een print alsof het een gilet/stropdas is voor maar 3 euro. IK WIL DIE LAATSTEEEEEe hahahaha.
Voor de meisjes geen babykleding.
lovesivo schreef:wie het het boek; oei ik groei en wanneer is dan de volgende sprong?
Iemand vertelde me dat dat vandaag was...maar kan een sprong ook alleen uit "meer slapen willen" bestaan?
Ik was helemaal voorbereid op een huil-dag maar hier een vrolijk ventje die onwijs lang slaapt én zonder groente naar bed gaat vanavond (is nu net pas wakker, dus alleen nog de fles zo)
Heb de rest niet teruggelezen nog...:oops:
Maar Ivo is ziekies en alles wat je normaal gesproken samen ff doet, moet ik nu alleen doen *zucht*
ff 1 daggie verwennen en dan is het morgen weer normaal haha
We gaan zo al naar boven (als dylan slaapt) en dan gaan we boven tv kijken op de laptop enzo:-D
sorryyyyy
Lunanoa schreef:Waaauw Shadylady, wat een superleuke toekomstplannen. Kraamverzorgster zijn lijkt mij óntzettend leuk! Hopelijk bevalt het allemaal & heb je over die tijd je diploma! Spannendddd!!!
Linny: Gefeliciteerd!
Ik kook de aubergine & courgette gewoon samen, maar 5 minuutjes want het is een héle zachte groente. Dan pureer ik het met de staafmixer, is supermakkelijk te pureren.
Courgette MET schil & de aubergine moet ZONDER schil.
Als je de courgette prakt, zou ik het zonder schil doen ( wil niet makkelijk prakken maar wel pureren & is gezond).
Wendy: Ik gebruik precies dezelfde pap als Sandra!
Owen wil op het moment geen pap :| Geef hem zo nu en dan van de lepel tussendoor, maar hij drinkt het niet op als ik het hem in de fles geef, is sinds de penicilline kuur. Misschien smaak verandering? De kuur is inmiddels al 2 dagen over... Agh, dan maar gewoon zo. Hij krijgt toch nog 4 flessen weer, sinds het ziek zijn & dat gaat prima 😃
Sandra: Ik ga even kijken of de knuffel door de brievenbs kan.
Hier: Misselijk & Dizzy & wordt maar neit ongesteld.
Vorige week ée'n keer onveilig gesext, maar letterlijk maar 10 stoten & toen heb ik Dirk van me afgeschopt hahahahahaha. Soms ga je op in het moment. :$ Nu hebben we gelukkig condooms liggen. Maar schijt 'm wel een beetje.
Ben ook al 2 weken aan de diaree & zo begon het allemaal met mijn andere zwangerchap. PFFFFFFF lijtk me zéér onwaarschijnlijk.
Wordt normaal ook pas na 6 weken ongesteld ofzo. Was mijn nuvaring vergeten in te doen & dacht, agh wordt over 4 weken ongesteld begin ik dan opnieuw. Maar het blijft maar uit & blijft maar uit.. Heb al 2 weken ongi krampen. Net als met een zwangerschap :| Begin nu ook veel slijm te verliezen.
Tis nog steeds héél onwaarschijnlijk, vooral omdat die sex vorige week was. Maar denk dat ik morgen toch even langs 't kruidvat ga hahaha.
Lautje: Jij die shirts nog gekocht? Hier alles al uitverkocht. Kreeg de folder eind van de middag, bel 's ochtends vroeg, is alles al bijna weg 😞 Dan is het wel balen als je folders pas later krijgt potverdorie. Baal wel hoor :(