Tipje: Breek de rijstwafel gewoon doormidden, is makkelijker te eten 😉
O & pas op met die rijstwijfels, veel van de rijstwafels zijn met zout. Je proeft het zelf niet, maar zit goed wat zout in wat de kids niet mogen hebben. Staat wel op het pakje 😉
Lovesivo: Nee dat zou ik NOOIT doen. Tenzij ik zwanger raak van een verkrachter ofzo...
Heb een miskraam moeten meemaken & weet hoe veel pijn het doet om je kleine kindje te verliezen. Zou dat nooit vrijwillig doen of kunnen.
Mocht ik zwanger zijn dan is het ons eigen schuld & moeten we ons verantwoording er ook voor nemen! Vind ik hihi. Dirk ook zekersteweten, die zou ook nooit vragen om een abortus.
Jojootje: Bij mij worden een stuk of 8 sessies bij de Osteopaat vergoedt per jaar. Zou even informeren bij je zorgverzekeraar. Heb zelf Friesland zorg met een AV gezins polis.
In Sneek zit een supergoede!
www.fysio4u.nl !
Heb er ook erg veel baat bij. Heb altijd last van mijn nek/schouders & hoofd. Dit komt, bleek bij de osteopaat, omdat ik gekantelde bekken heb. Er raakt dan vanalles scheef in mijn ruggenwervel & nek, wat voor spanning op de spieren zorgt & daardoor krijg ik hoofdpijn.
Hij zet mijn heupen recht & haalt de knikken in mijn rug/nek weg & dan heb ik weer stukken minder pijn.
Na een sessie kan ik mijn hoofd bijna een heel rondje draaien, terwijl ik bijv. nu maar tot mijn schouder kom.
Mijn enkels maakt 'ie ook wel eens wat losser.
Linny: De aubergine wordt idd bruinig na het koken! Maar ik had hem door de courgette heen dus weet niet of de puree bij mij bruin was 😛 Het was groen door de courgette!