Peet schreef:@bakkertje Fijn dat het bloeden gestopt is!! Als de VK zegt dat er niets aan dehand is (als alleen dat adertje) moet je daarop vertrouwen. Zwanger zijn is volgens mij altijd spannend!!
Volgens mij heeft iedereen hier een Nekplooimeting laten doen of niet?? Althans de meeste?? Wij hebben er absoluut voor gekozen dit niet te willen weten..Ons kindje wordt geboren zoals het geboren word. (kans is volgens mij ook super klein omdat ik pas 21 ben) Misschien zou het van te voren wel fijn zijn om te weten dat er iets 'mis' is, dan kun je je erop voorbereiden maar of je zwangerschap er leuker door word?!
De afgelopen echo was trouwens niet de 1e, omdat wij zwanger geworden zijn in het ziekenhuis hebben we met 7 weken een inwendige echo gehad om te kijken of ik wel echt zwanger was!! De echo deze week was gewoon mijn termijn echo!! Er staat nu geen echo meer gepland, denk pas weer met 20 weken??! Wij laten wel 20 januari een extra echo maken omdat ik dan 16 weken ben en we het geslacht willen weten.. Krijg je eigenlijk nog meer echo's bij de vk?? Ik vind 2 wel wat weinig eigenlijk.. Vooral als ik hier lees dat sommige al meerdere echo's gehad hebben??
Ik moest gisteren nuchter bloedprikken omdat mijn suiker te hoog was.. Heb het alleen nu 3 dagen geprobeerd, maar ik kom galspugend de deur niet uit.. Dat lijkt me toch niet de bedoeling?! Dat ik nuchter (en dus ziek) op de fiets door de kou moet om bloed te laten prikken???
Onze vk heeft maar 1 uur beluur (als het dringend is mag je altijd bellen maar dat is dit natuurlijk niet) per dag en ben gister vergeten te bellen.. Iemand ervaring hoe ze dat eventueel oplossen?? Komt er dan iemand hierheen of wat?!
Volgens mij ben je in de war met iemand anders... De VK heeft tegen mij niks gezegd over een gesprongen adertje ofzo (volgens mij bij Bumpy). Ik ben niet bij de VK geweest afgelopen week met het bloedverlies verhaal. Ik heb al vanaf week 5 elke keer dagen waarin ik bloedverlies heb. Wordt je toch wel onzeker van hoor!!
Wij hebben wel gekozen voor de combinatietest. Bloedprikken heb ik al laten doen en echo is volgende week donderdag. Ik zou wel graag de keuze hebben om te weten wat er mis is en hoe we dan verder gaan. Ook ik zit niet in de risicogroep, ben 27.
Suc6 met het bloedprik verhaal. Heb geen tips hiervoor, bij mij werkt ook alleen wa eten tegen misselijkheid. Zou zeggen bel even om te vragen hoe je dit op moet lossen, zullen toch wel meer mensen zijn daar die dit eerder gehad hebben?