@Peet: Welke mega Prenatal ben je geweest? Die ene in A'dam bij VillaArena? Bij ons in R'dam Alexandrium is het al een "mega"-store maar volgens mij is die in Amsterdam nog groter!
@Lindy: Wat een verhaal zeg! Dat het uberhaupt legaal is om zo een kindje te krijgen. Vind dat echt niet normaal om zo je kindje "uit te kiezen" zeg maar! En dan het feit dat gezonde kindjes weg gehaald worden pff. Jij hebt ook al een aardige buik zeg! Mooie foto. Zet je ze ook in het topic met buikfoto's?
Ik heb van week 15 nog een foto die ik niet geplaatst heb, en gister een foto gemaakt. Ik zal ze morgen proberen te plaatsen 😊
Het weekend was trouwens erg relaxt en nu weet ik zeker dat die "kriebels" onze beeb is! Ik voel het steeds vaker :D. Bij mij zijn het geen plopjes. Misschien komt dat later nog?
Kreeg trouwens niet zo leuk nieuws toen we vanavond thuis kwamen. Ik heb 2 caafjes thuis en die werden dit weekend verzorgd door mijn moeder. Ze moeten namelijk 3x per dag eten haha. Er lag een briefje van mijn moeder of ik haar wilde bellen als we thuis waren, zo gezegd zo gedaan... Ze vertelde ons iets schokkends. Vanmorgen is er iemand van ons appartementen complex af gesprongen!! Wij hebben een complex met hoogbouw 10 verdiepingen en laagbouw 6 verdiepingen die aan elkaar vast zitten en staan haaks op elkaar in een L-vorm. Aan de gallerij-kant hebben we beneden een gezamelijke jeu-de-boules baan. Zie foto:
http://94.100.115.195/865950001-866000000/865988201-865988300/865988220_5_kQwv.jpegVanmorgen uur of 08:00 is dus iemand op de een of andere manier in het complex gekomen (tis een afgesloten complex met videofoon) en vanaf de 10 naar beneden gesprongen... die lag daar dus op de jeu-de-boules baan IEUW! Details die ik heb gehoord zal ik niet vertellen, maar laten we zeggen dat hij niet in één geheel beneden lag. Mijn moeder kwam dus een uur of 08:30 bij ons complex aan en stonden een paar politie auto's/ambulance/brandweerauto's. Ze loopt op onze gallerij en kijkt naar beneden: ziet ze die jongen liggen!! Mn buren hebben haar maar opgevangen want dat ging niet goed.
Vind het zo zielig voor haar. Die beelden spoken ook al de hele avond door mn hoofd. Bah!
Sorry beetje lang bericht maar moest het gewoon ff kwijt 😞