Ohhh Sape arme jij... Gelukkig kun je de komende paar dagen rustig aan doen, hopelijk is je verkoudheid van het weekend weer voorbij dan. Genoeg mandarijntjes eten he, voor de vitamine C 😉
Tweety ik heb ook nog van niemand iets gekregen hoor! Ik had het ook maar heel weinig mensen verteld en iedereen wacht toch die 21 weken af. Maar wat Lein zegt, een kaartje is een kleine moeite. Hoop dat ik de komende tijd ook wat felicitaties ga krijgen 😊
Vandaag had ik de 12-wekenecho en alles zag er fantastisch uit, de kleine is helemaal compleet, de vingertjes waren te zien en hij/zij was eerst aan het slapen maar begon later ook een beetje te bewegen. Ik vond het echt fantastisch! De nekplooi was 1 mm, dus prima, en wat ook heel gunstig was, was dat het neusje goed te zien is, dat schijnt bij baby'tjes met Down meestal niet zo te zijn. Nu is het dus afwachten op de bloeduitslagen, als er iets mis is, word ik uiterlijk volgende week donderdag gebeld, en als ik niks hoor, is het goed. Blijkbaar krijg ik geen brief met de precieze kansberekening, die gaat naar de vk. Die zie ik de 31ste weer, dus dan hoor ik de verdere details wel.
Ben overigens 3 dagen vooruit gezet, mijn uitgerekende datum is nu 31 juli.
En een fotootje:
http://www.picturepunk.com/photos/pic1.jpg