Poe gelukkig is het niet al te druk geweest hier, gisterenavond was ik zo moe dat ik niet al mijn topics bij heb kunnen lezen...
Mannie super dat het hoge woord eruit is, wat is dat fijn he! Nu hoef je ook je buik niet meer te verbergen en kun je optimaal gebruik maken van je zwangerschap 😉 Ik heb al geprobeerd gebruik te maken van zwangerschapsdementie maar ze trapten er niet in 😉
Sape ja mijn bh begint toch ook wel krap te worden, gisteren keek ik in de spiegel en met bh en een strak hemdje leken mijn boobs echt huge, en ik heb normaal niet zo veel!
Bedankt voor de reacties op de kinderwagen nog, ik kreeg een mailtje van het bedrijf dat ze dachten dat-ie snel weg zou zijn, en aangezien ik er toch al heeeeeel veel info over had gelezen, heb ik 'm maar gewoon besteld, plus een cabriofix, ook bijna de helft afgeprijsd! Ze hebben vandaag al geprobeerd 'm af te leveren, maar ik was natuurlijk op mijn werk. tot nu toe ben ik heel tevreden met de service en de prijs, dus voor wie geinteresseerd is:
www.kadocus.nl.
Bakkertje ik hoefde niet per se een nieuwe, had een paar weken geleden ook een mooie gezien op marktplaats maar toen vond mijn man het nog te vroeg... Maar goed, uiteindelijk vind ik het wel fijn dat ik nu voor deze prijs een nieuwe heb!
Ik ga eens even eten maken, honger! Ik heb vandaag pittige kip met rijst en broccoli, kwijl! 😃