Sape is het de kleine niet die naast je navel zit? Ik merk de laatste paar dagen dat de baby steeds rechts in mijn buik zit (lekker te zwaaien en op mijn bekken te trappen, denk ik tenminste) en dat er aan die kant ook meer druk op mijn navel staat...
Leuk koekjes bakken, dat wil ik straks ook gaan doen 😃 Is een van de dingen waar ik heel erg naar uitkijk, mijn man en ik koken allebei graag en het lijkt me zo leuk om dat aan je kindje mee te geven!
Mamavanisa haha gewoon jaloezie dus 😃 Ik ben ook allang blij dat mensen niet denken dat ik gewoon dik ben hoor, het is enorm duidelijk dat dat niet het geval is 😃
Epat balen dat het stuifmeel bij jullie niet is weggespoeld, heb je meer last van bomen of gras? Hier rommelt het in de verte maar er valt geen spatje regen. De kat is net onder de bank verdwenen, die is bang voor onweer, de sufferd...
Mamaatje van valeriaan is niet helemaal duidelijk of het effect heeft op je ongeboren kind (zie het farmacotherapeutisch kompas dat gebruiken apothekers http://www.fk.cvz.nl/) , vandaar waarschijnlijk dat de een zegt dat het wel mag en de ander niet. Apotheken hebben de lijn dat als niet zeker is dat het veilig is, je het niet moet gebruiken...
Lein volgens je ticker zijn de 28 weken ook al voorbij hoor 😉 Was lekker weer voor een paar daagjes weg!!!
AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010