NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
@marioni, laten we het hopen !! 😊 !
een droom schreef:Hoi dames,
Een paar dagen geleden vroeg ik jullie om raad met mijn temperatuurkaartje. Hierbij stel ik jullie even op de hoogte van het een en ander. Stel dat het kaartje een zwangerschap tot gevolg heeft kunnen we allemaal weer meer te weten komen over temperaturen.
Geloof het of niet. Maar ik denk dat ik zwanger ben! Tenminste dat er een innesteling heeft plaatsgevonden...nu hopen dat dat goed gaat 😊
Gister had ik bloedverlies. Tot nu toe begon de menstruatie altijd met krampen, chagrijnig en vooral...bruinverlies. Nu stond ik gister op en was daar ineens dat helder rode bloed. De hele dag door. Nu nog steeds. Maar het druppelt de hele dag en blijft zo'n beetje rood/roze zonder stukjes of rotzooi. En dat na een tweede temp. dip. Heb ik even opgezocht en het schijnt dat je voor de innesteling ook een dip in je temp kunt hebben. Oh, heb ook voor het eerst pijnlijke tepels! Toen dacht ik...als morgen mijn temp weer stijgt kan het dus heel goed dat het de innesteling was (temp daalt alleen maar tijdens menstruatie). Dus ik vanmorgen meten...jahoor 36,5, net als na mijn eisprong!!! Ik begin er echt een beetje in te geloven. Twee dipjes, twee stijgingen en ik denk het gewoon te weten, heel raar.
Vind het zo spannend, kan nu niet meer slapen 😉 Testen doen we nog maar niet, dat zou te vroeg zijn. Gewoon hopen dat mijn temp hoog blijft en bloed ophoud!
Ik hou jullie, als jullie dat willen, op de hoogte.