Me1981 schreef:
Jeetje Maal wat een verjaal joh, van die eileider. Erg griezelig lijkt me dat! Erg goed van je dat je zo positief blijft! Bij mij is er 3 jaar terug een lisexcisie gedaan (een plakje van mn baarmoeder afgehaald), ik weet nog wel dat ik daar echt heel erg bang voor was....net als voor het verwijderen van mn spiraal, maar dat was echt een fluitje van een cent verhoudingsgewijs.
logisch dat je bang was omdat je de tijd had er echt over te denken hoe het i zal zijn wat fout kan gaan........
op de operatie heb ik me pas kunnen "voorbereiden" toen ik al met infuus in het ziekenhuis lag, want ik ging op gesprek,,, toen kregen ze bevestiging (door bloed en echo) dat het een bbz was, hebben ze even overlegd en was het nou mevrouw u gaat direct door naar boven voor een operatie,,,,,,uuuuuuhhh okee
en voor ik het wist had ik een bedje infuss in me arm en wachten tot ik werd opgehaald....weet nog wel wanneer ik heel bang was, was toen me vriend me spulletjes van thuis gng halen en ik davht wat nou als ze me komen halen voordat hij terug is,,,want wil nog wel hem ff zien en n kusje voor ik onder ga......