zzje schreef:Ja.. ik heb nu twee korte cyclussen gehad (23 a 24) en ik lees overal dat je van het gemiddelde uit moet gaan, als je je NOD wilt berekenen. Dus in dat geval ben ik al 6 dagen overtijd. Maarjah het klopt wat je zegt: wat zijn nou 29 dagen! Of moet ik mijn pilcyclus ook meerekenen voor het gemiddelde? En als ik uitga van mijn ei op dag 13 + 14 dagen dan zou ik een cyclus moeten hebben van 27? Ik zit nu op dag 30. Ik snap er zelf gewoon helemaal niets meer van!! haha.. pff. Dan nog snap ik die bruine druppeltjes niet.
Ik wacht maar gewoon af.. het zal wel niets zijn... Maarjah dan warm je een pannenkoekje op in de magnetron en vervolgens ga je bijna over je nek van de geur als je het deurtje opendoet 😖
😊 Mijn vriend denkt dat ik er te veel mee bezig ben. Dat is ook wel zo. Maarjah: het is moeilijk om op je lichaam te vertrouwen als de natuur zijn geheel eigen weg gaat! Verzin ik verschijnselen of zijn ze er echt? Voel ik het of wil ik het voelen? Moeilijk hoor.. zeker een 'beginnersdingetje'?
Ik zou niet van je pilcyclus uitgaan, maar bijhouden elke maand wanneer je ongi wordt en daar een gemiddelde van nemen.
Maar ik denk dat je hormonen misschien nog niet in balans zijn zo kort na je pilstop.
Desondanks kan je wel zwanger zijn natuurlijk maar dan moet er over een paar dagen wel een positieve test komen.
Die onzekerheid blijft ook bij de tweede kan ik je zeggen, je weet tenslotte niet wat er daarbinnen gebeurt.
Ik kan het alleen wel meer loslaten vanwege het gevoel dat het al een keer gelukt is, dat geeft me rust.
Succes!