Zo meiden we moesten bij de 300 pagina's deel 3 openen dat doen we dan maar netjes he.
Gaan we hier weer gezellig verder
minka12Oud lidBerichten: 2.442Lid sinds: 1 januari 2005
Schorpioentje87 schreef:Hmm Life is Goooood, klinkt toch beter he;)
Schorpioentje87 schreef:
Zouden jullie ook ongeveer in de zomer weer willen beginnen? Leuk zeg, stel je voor we zijn dan weer met een paar 'samen' zwanger!
Schorpioentje87 schreef:
Mick: 9 maanden prikken? En erna ook veel last gehad? Ik heb vast nog last van dementie.. Of je hebt het er hier niet over gehad.. Oeps, ik weet het nier meer:(QUOTE)
Ik heb vroeger 2x trombose gehad, moest 9 maanden lang bloedverdunners spuiten. Op het laatst 2x per dag. Heb nu nog blauwe plekken op mijn benen, die trekken er langzaam weg....
Na de bevalling wilde mijn baarmoeder niet samentrekken, ik verloor erg veel bloed. Ben geopereerd en heb zakken bloed gekregen. Heb nog een week in het ziekenhuis gelegen en me weken niet lekker gevoeld..
Had het al eerder verteld, maar misschien had jij het net gemist. Maakt niet uit!
Misschien snap je dat ik voorlopig geen zin heb in een 2e zwangerschap...
daisyensteven schreef:
Hier houdt iedereen zijn eigen naam, ook als je getrouwd bent... En de kinderen krijgen de naam van de man, tenzij je het anders wilt.
mick schreef:
Ik heb vroeger 2x trombose gehad, moest 9 maanden lang bloedverdunners spuiten. Op het laatst 2x per dag. Heb nu nog blauwe plekken op mijn benen, die trekken er langzaam weg....
Na de bevalling wilde mijn baarmoeder niet samentrekken, ik verloor erg veel bloed. Ben geopereerd en heb zakken bloed gekregen. Heb nog een week in het ziekenhuis gelegen en me weken niet lekker gevoeld..
Had het al eerder verteld, maar misschien had jij het net gemist. Maakt niet uit!
Misschien snap je dat ik voorlopig geen zin heb in een 2e zwangerschap...
Schorpioentje87 schreef:Ja hoor dat begrijp ik heel goed! Jammer dat zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn he:(
mick schreef:wat anders dan hier, ik vind het persoonlijk prettig dat ik dezelfde achternaam heb als luuk. Kom op school ook situaties tegen dat de moeder anders heet dan het kind, is erg verwarrend vind ik.