Prinses78Oud lidBerichten: 1.530Lid sinds: 22 februari 2009
Zijn oog wordt trouwens steeds erger. Maak me toch zorgen. Mijn man gaat morgenochtend even met hem langs de huisarts. Meteen even zijn longen luisteren, want hij hoest ook zo.
greetje83 schreef:Minka: Max spuugt extreem bij fv en nu heeft het cb gezegd dat ik de komende 3 weken hem niets anders mag geven dan bv. Zwaar balen, want ik zou juist graag eens willen minderen met de bv, maar ik merk dat ik het ga verliezen van de hele omgeving die zegt dat ik de bv moet volhouden, dus dan doe ik dat maar. Ik wil natuurlijk het beste voor Max, maar ben zelf aan het einde van mijn latijn en ben vaker verdrietig dan dat ik nog plezier heb in alles... Ik moet zoveel leuke dingen laten schieten vanwege de bv.
Oh, wat een goed berichtje van je trouwens! Heerlijk om lekker te doen waar je zin in hebt!
Prinses78 schreef:Gatsie Minka wat raar dat die fles ook zo knalt dan...ik heb namelijk weleens gehad dat het ventiel verstopt zat maar dan dronk hij inderdaad heel moeilijk. Geen gewonden dus..?
Even een vraag: Mees heeft een ontstoken oog zag ik vanmorgen. Helemaal dicht en vol met gele troep. Kan ik daar ook iets mee, behalve het schoonmaken met gekookt water en een watje? Is zo zielig om te zien.
Prinses78 schreef:Zijn oog wordt trouwens steeds erger. Maak me toch zorgen. Mijn man gaat morgenochtend even met hem langs de huisarts. Meteen even zijn longen luisteren, want hij hoest ook zo.