Voor juillie allen de beste wensen voor 2010!! Vandaag een lam dagje hier... Pff nergens zin in en de puf voor!
Nica heeft gelukkig braaf doorgeslapen. Toen ik ging kijken werd ze wakker van mij en kreeg meteen een big smile!! Ahh ben dan zo verliefd!! Een dikke kus gegeven en zalig nieuwjaar gewenst en toen weer lekker verder gaan slapen:)
Second baby: Hele dikke knuffel voor jou! Tuurlijk ben je er toch wel ondersteboven van. Is toch geen leuk nieuws:( Gelukkig GEEN kanker maar toch veel sterkte en een knuffel van Nica!
Wil graag nog een oproepje doen:oops: Sorry voor diegene die dus wel al hebben gestemd, maar wil graag de mama's vragen die het misschien nog niet gedaan hebben? Zouden jullie op Nica willen stemmen? We willen zo graag winnen:mrgreen: Alles voor mijn meisje he hihi!
EVen uitleg voor de mama's die het nog niet hebben meegekregen:
Nica doet mee aan een baby van het jaar verkiezing. En hoop eigenlijk dat er veel lieve mede-mama's willen helpen door op Nica te stemmen. Ze kan er hele leuke prijzen mee winnen:mrgeen: Je hoeft alleen maar op deze link te klikken en op stemmen te klikken. Je hoeft je niet te registreren niks. Dus 1 klik en thats it! Hoop heel erg dat jullie ons willen helpen!!
http://www.deweekkrant.nl/media/item?mediaid=1452752 Helaas kan het per pc/telefoon maar 1 keer. Dus moch je het met je mobiel of juist je laptop nog niet gedaan hebben, dan zouden wij het heel lief vinden als je dit alsnog doet:oops: Sorry ben nogal gedreven hihi.. Of misschien op je werk?