Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ik bedoel als ik zwanger ben moet er op een matcare ultra toch wel wat verschijnen?
Mariekepiek schreef:wel knap dat ie je ei weet te bepalen Dina. Want ik had het niet kunnen vinden door die temperatuurschommelingen. Hoe gaat het verder met jou?
Ja ik heb de zaterdag maar weer mee laten tellen, maar feit blijft dat ik dan vandaag wel een temperatuurdaling had verwacht. Nou misschien komt de temperatuurdaling en ongi wel tegelijkertijd dan.
Kimberly20 schreef:@ dina, ik loop bij de gyn en ik kan niet ongi worden momenteel zegt hij! denk dat hij het wel weet? mijn cyclus ligt dmv de prikpil totaal in de war 😞 en er spelen zoveel meer factoren bij mij helaas :(
Snoepie schreef:@Dina,
Fijn dat je een eisprong hebt. Vlgns. Marieke trucje heb ik hem op dag 13 gehad. Ben benieuwd wat deze cyclus ons brengt
Snoepie schreef:Hoi Dina,
Wat vervelend dat het zaad van je man van mindere kwaliteit is. Hoe heeft je man het opgepakt? Gelukkig kunnen ze in het ziekenhuis veel maar toch.
Mijn nod is 15 juli en kijk met spanning wat de temperatuur gaat doen. De vorige keer zag ik duidelijk een dag ervoor een temp.daling. Hoop dat die nu uitblijft. Tja, we zullen geduld moeten hebben. Wanneer is jouw nod?
Liefs,
Snoepie
Mariekepiek schreef:heeh! ik twijfel of ie op de goede plaats staat, maar verder is ie wel duidelijk toch? Het is alleen vaag dat andere test het niet aangeven, behalve die van babyboomshop. Die geeft 2 keer een licht streepje, maar die liep eerst zo slecht door.
Snoepie schreef:
@Mariekepiek
En, en, en, en, en.................................. :?: Heb je al opnieuw getest?
O, ik ben zo benieuwd!
Liefs,
Snoepie
Mariekepiek schreef:oh snoepie, er zullen vast al wel zwemmers binnen zijn geweest. Dus ze zullen niet alles weggehaald hebben.
Nadine schreef:
Snoepie, gefeliciteerd met je baby-visjes! 😃 Bedacht me laatst dat je eigenlijk heel veel kinderne hebt, in de klas dan tenminste 😉
Hier mijn grafiekje:
http://www.fertilityfriend.com/home/277eee
Vanaf dag 5 keurig rond de 36,3. Over een week mijn ei :D
Snoepie schreef:Nadine schreef:
Snoepie, gefeliciteerd met je baby-visjes! 😃 Bedacht me laatst dat je eigenlijk heel veel kinderne hebt, in de klas dan tenminste 😉
Hier mijn grafiekje:
http://www.fertilityfriend.com/home/277eee
Vanaf dag 5 keurig rond de 36,3. Over een week mijn ei :D
Mariekepiek schreef:er zijn wel veel sonja's in hellevoetsluis;)
ja begin ook bijna te geloven dat er teveel mee bezig zijn blokkades opwerpt. wat voor blokkades dat zijn????
Kimberly20 schreef:Nahjah van de primolut wordt je wel ongesteld 😛 Want het is toch kunstmatig.... Maar ja als de Clomid maar aanslaat, niet dat ik voor jan met de korte achternaam klus! Wil nu vooral met een doel klussen :oops: .
Klinkt heel raar, maar ja :roll: ....
En stel het slaat niet aan de Clomid, dan moet ik dus ook nog eens weer aan een primolut kuur om de menstruatie WEER opte wekken en daaran in een hogere dosisi Clomid verder....
Laten we er maar vanuit gaan dat de Clomid wel aanslaat 😉
Overigens heb ik sinds vandaag een natte doos (sorry :oops: ) jakkie bah....
Kimberly20 schreef: Maar we gaan ervoor he!! Met ze allen!!!!
Mariekepiek schreef:Dan zou ik nog tot dag 15 meepakken hoor!
Ik ga deze maand zo lan mogelijk temperatuur opschrijven op papier. en achteraf invullen. doe ook persona ernaast. Maar wil niet teveel dat lijntje zien op en neer gaan. Vind het zonde om helemaal niet bij te houden, vind het namelijk toch nuttige informatie zo'n chart. wil trouwens wel weten wanneer mijn ei is zodat ik weet wanneer mijn nod ook is.
Kimberly20 schreef:Ja die woont bij me en slaapt boven ons (op ze zolder) en ja een kraakbed hoor je dan.
Maar wel super schattig dat me mannetje daar mee aankwam. Het feit dat ie ermee kwam UIT ZICHZELF zei voor mij genoeg 😉
Ow jee meis je moet wel utikijken 😛 BLond zeker 😉 Grappie hoor...
Dina88 schreef:Dank je Nadine,
ik heb normaal een LF van 11/12 dagen, dus dat zou genoeg moeten zijn, maar dat word denk ik nog verder onderzocht, hoop ik.
Liefs Dina
Kimberly20 schreef:
KLUSSERDEKLUS
Kimberly20 schreef:Ja wordt inderdaad de eerste maand met Clomid. Sloeg bij jou 50MG wel aan dan? Ben echt heel benieuwd 😊 Laten we het hopen... We doen in ieder geval ons best!!
Jeetje Sylvia heb je een miskraam gehad :oops: Ik ook 😞 Op me 18e... Van mijn huidge man. Hoop dat het ditmaal goed gaat!!!