kaatje85 schreef:Nieuwe dagen erbij; vandaag dus 36.7, nog geen spoor van een eisprong ontdekt!!!
Ik temp. nu sinds 2 cycli en heb tot nu toe ook geen abrupte stijging van min. 0.2 gehad hoor!
Vorige cyclus alleen getempt en kreeg eerst m'n ei op dag 15, maar die werd later verzet naar dag 18.
Nu ook ovu-tests gebruikt en alleen op basis van deze tests (vet positief op dag 14, licht positief dag ervoor en erna) m'n ei nu al op dag 15 gekregen. Zonder die tests kon FF nog helemaal niets zeggen...
Twijfel nu heel erg of ik m'n ei vorige cyclus nu uiteindelijk wel op de juiste dag heb gekregen van FF. Zal ik waarschijnlijk pas op z'n vroeg na deze cyclus weten. Zoals het er nu uitziet de vorige cyclus dus voor niets getempt! :x
Ik had vorige keer een cyclus van 32 dagen en kreeg m'n ei op dag 18 van FF. Als jouw cycli dus (ook) vaak zolang of langer zijn, denk ik dat je ei idd nog niet is geweest!
Als je er deze cyclus geen wijs uit kan worden, kan ik je alleen maar aanraden ovu-tests te gebruiken!