jamilah79 schreef:@Mdtje: ... Weet je wat het gekke was?
De 1e maand dat ik temperatuurde (2e maand gestopt met de pil) lag de lijn een heel stuk lager dan alle maanden erna. Ik weet even niet meer hoelang je al gestopt bent met de pil, maar ik ervaarde dus dat iedere maand mijn basale temp voor de eisprong een stukje hoger lag dan de maanden ervoor. ...
De pil slik ik al 5 jaar niet meer, heb de afgelopen 5 jaar een mirenaspiraal gehad. Heb wel het idee dat ik daar ook een beetje van aan het 'ontspiralen' ben zeg maar, ook al staat er dat je meteen na het verwijderen zwanger kunt worden. Ik voel toch wel andere dingen dan anders. Hij is 1 juli verwijderd, trouwens.
Maar bij mij was hij dus vorige maand hoger dan nu. Maar ik denk echt dat t door de temptijd komt, want vandaag was hij tweetiende hoger en mijn wekker was niet af gegaan dus ik was een uur later dan de afgelopen dagen.
Fijn dat je alweer wat rustiger bent. Ik las bij een reactie van iemand (weet niet meer of t hier was of in een ander onderwerp) dat het waarschijnlijk helemaal geen kwaad kan. Hopen dan maar dat mocht je zwanger zijn, dat echt zo is.
Goed dat je temperatuur nog hoog is! Vasthouden dat! 😉
groetjes,
mdtje