FrummelOud lidBerichten: 654Lid sinds: 1 januari 2005
oei, die valt groter uit dan ik had verwacht :oops: :oops:
Mili schreef:ruthje schreef:Mili,
Je zit hoog in temp, dat zie ik!
Maar eigenlijk moet je beginnen met tempen op de 1ste cyclusdag om een goed beeld te krijgen...dus op de dag dat je ongi word starten met tempen.
Dit is lastig voor je want je zit al zolang te wachten. Ga gewoon door met tempen, dan heb je vergelijkingsmateriaal voor de volg cyclus.
De rode L dat is bloedverlies toch? Zou je dat als ongi moeten rekenen?
liefs
Nou ja niet echt ongi, meer rozig of donkerbruin iets bij het afvegen. Ik wil ook wel op de eerste dag van me cyclus beginnen, maar ik heb geen idee wanneer deze cyclus eindigt. Mijn temp schijnt inderdaad hoog te zijn, misschien ben ik heel warm? hahaha
liefs,
Mili
Mili schreef:Ik snap niet helemaal hoe het moet, dus doe het via een omweg hahahaha!
Dit is mijn grafiek, maar ik doe het nu 12 dagen. En ben begonnen op dag 41 van mijn cyclus.
Snapt iemand er iets van?
liefs,
Mili
ruthje schreef:Hee bloemke,
Volgens je temp heb je op dag 11/12 je ei gehad...
Ik had ook altijd van die rare uitschieters na mn ei, maar dat schijnt heel normaal te zijn, heeft met invloed van hormonen te maken.
liefs
jamilah79 schreef:Hoi,
Hier heeft FF me ei verplaatst van dag 17 naar dag 19. Zal wel komen door wat ik ingevuld heb, word er af en toe moe van, maar goed, me ei is gesignaleerd 😂 . Lijkt zo ook wel vrij logisch, want me temp is natuurlijk ineens omhoog geschoten. Wat ik dan niet snap is dat ik op dag 17 en 18 toch echt vruchtbaar slijm had. Nou ja, we zien het wel over een aantal dagen dan. Ga er maar vanuit dat FF gelijk heeft.
liefs,
jamilah79 schreef:Ik denk zelf dat je ei nog niet geweest is mdtje.
@ruthje: bij jou is het nu ook spannend, of niet?
jamilah79
@mdtje: dat ie omlaag duikt heeft denk ik echt met de tempdip te maken vlak voor de eisprong. Hopelijk krijg ik snel een coverline.
Zo te zien is FF bij jou niet zeker van je ei, anders had je geen stippellijn nl.[/quote schreef:
Ja, ik heb geen vruchtbaar slijm gezien, vandaar stippellijn. Ik herken de omschrijving van het slijm wel, dus ik heb het wel eens (gehad?). Omdat ei niet zeker is blijf ik daar wel naar uitkijken nog. Valt nog zo weinig van te zeggen omdat het pas mijn 1e maand tempen is.
Klus ze! 😉
kaatje85 schreef:Ha dames,
Ik heb ook een super cyclus!!!!
Heb nu al 10 dagen een verhoogde temperatuur!!
Ik dacht gisteren dat het voorbij was omdat hij van 37.10 naar 36.9 ging maar vanmorgen was hij weer 37.04.
Wanneer gaat je temp zakken de dag voordat je ongi wordt of op de dag zelf??
Liefs, Karin
jamilah79 schreef:kaatje85 schreef:Ha dames,
Ik heb ook een super cyclus!!!!
Heb nu al 10 dagen een verhoogde temperatuur!!
Ik dacht gisteren dat het voorbij was omdat hij van 37.10 naar 36.9 ging maar vanmorgen was hij weer 37.04.
Wanneer gaat je temp zakken de dag voordat je ongi wordt of op de dag zelf??
Liefs, Karin
Dat verschilt nog al per persoon en ook per cyclus. Meestal zakt je temp op de dag voordat je ongi word, op je ongi dag of de dag nadat je ongi gekomen is. Bij mij meestal op de dag van de ongi zelf of net de dag ervoor.
Ik hoop dat je vraag zo redelijk beantwoord is.
Ik moet nog 6 dagen wachten, dus nog een weekje dus. Hopelijk stijgt me temp alleen maar meer en boven de 37 uit. En dan nog hopen niet ongi te worden...
liefs,