Hee Nadine,
Had je het bloedverlies ingevuld bij ff. Zo niet, misschien geeft dit dan automatisch aan dat dit je menstruatie was. Je had toch meerdere dagen bloedverlies als ik me goed herinner? Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt.
Kimmie toen ik ovu testen deed dronk ik vanaf 12.00 uur minimaal en zeker geen koffie want daar moet ik juist van plassen en dan 4 uur mijn plas ophouden 😮 en dan eindelijk de test. Pfffff.... viel niet mee en toen was het ook al zo warm en dorst dat ik had. Toen we lekker naar het strand gingen dacht ik en nou ben ik er klaar mee. Maar misschien heb je iets aan deze tip. Hoop dat het werkt en dat je eitje alsnog vandaag of morgen springt.
Tara dat klinkt super die twee dagen en dan zo'n mooi boeket. Gaaf! Ben nog nooit op Apenheul geweest.
Dina lekker geklust en nu maar hopen dat de zaadjes de goede kant op zijn gezwommen. 😊
Ook Epat flink aan de klus en hopelijk een bevrucht eitje als resultaat 😃
Vandaag voorgenomen wat meer buiten te bewegen. Mijn vriend moet juist tijdens mijn 7 weken vrij heel veel werken. Bah! Vanochtend dus een lekker stuk langs het Haringvliet gewandeld en morgenochtend (als mijn vriend zijn bed induikt na zijn nacht) ga ik lekker naar een openluchtzwembad. Een klein knus buitenbad. Kijken of ik nog baantjes kan zwemmen. En mijn skates tevoorschijn halen. Moet het nog leren maar als ze op zolder blijven staan leer ik het natuurlijk nooit! :?
Marieke doe je wel rustig aan. Misschien heb je wel griep (hopelijk geen Mexicaanse). Goed in de gaten houden dat je niet te hoge koorts krijgt.
He, fijn om weer op het forum te zijn 😊 . Tja, het geeft rust maar aan de andere kant mis ik het dan weer. Dus een tusseweg zoeken.
Liefs,
SNoepie
Nadine schreef:Hey Marieke, hij ziet er goed uit, je grafiekje! Ben benieuwd 😊
Ik heb vanmorgen negatief getest 😞 Ben wel een beetje teleurgesteld, maar had er ook wel weer rekening mee gehouden.
Vanmorgen niet ongi geworden, maar wel een lage temp:
http://www.fertilityfriend.com/home/277eee
Door mn lage temp van vanmorgen en de hoge van gister, heeft FF mn eisprong weggehaald.
Ik vraag me af wat nu de eerste dag van mn volgende cyclus is :? Vanaf de bloeding die ik de afgelopen week had, of wacht ik tot ik ongi word?
Wij gaan iig zo op vakantie en dan blijft de thermometer in het EHBO-doosje, tenminste, dat is wat mn vriend het liefst heeft. Dat snap ik ook wel.