Hey Meiden, daar ben ik weer!
Snippie wat spannend joh! Ik hoop zo voor je dat de test positiever wordt! Jij bent nu echt wel een keertje aan de beurt!
Marieke: toch nog steeds onzeker? Of niet, want je hebt wel een nieuwe banner.....
Gisteren was ik jarig, dus zaterdagavond en gisteren bezoek gehad. Verder nog een dresuurwedstrijd gereden op mijn verjaardag en daarbij een winstpunt gescoord! 😃
Verder gaf mijn lijf me ook een leuk cadeautje, want gisteren had ik een vet positieve ovu-test: de teststreep was donkerder dan dan controlestreep, dus kan niet missen. Ben benieuwd wat de test vandaag zegt...In ieder geval gisteravond en eergisteren geklust en vanavond hopelijk weer. Ik voel wat lichte steekjes onderin, dus er staat inderdaad wat te gebeuren.....En...mijn cyclus is dan niet weer zo lang gelukkig.
De test was op dag 12 positief. Welke dag moet ik dan als NOD aanhouden.....Ik ging gewoon weer uit van een 26 dagen cyclus, volgens mij kan ik dat wel aan blijven houden, toch?
Fertilityfriend zet nog geen ei neer in mn grafiek, maar aangezien het met tempen pas achteraf bepaald wordt, lijkt dat me wel normaal, toch?
http://www.fertilityfriend.com/home/28cf37X
Tara