Ik ga echt een andere termometer kopen als ik toch ongi ga worden deze ronde....Soms doet het ding een beetje raar. Vanmorgen getempt om 7.38, oftewel iets van 20 minuten later dan gisteren, maar het zal wel niet op de minuut nauwkeurig aankomen. De eerste keer was het 37,3, daarna voor de zekerheid direkt nog een keer en toen was het 37.0. Laatst had ik dat ook al een keer, toen was het de eerste keer zelf 37,4 en direkt daarna 37,1. Echt heel raar. Deze ronde gaf ie voor mn vakantie ook al een keer 38,7 en direkt daarna 36,6 (was voor mn ei) in de vakantie ook zo'n gekke actie...eerste keer 40,6 :shock: direkt daarna netjes 37,0. Voor vandaag heb ik de 37,3 en 37,0 maar gemiddeld.....Laatst met 37,4 heb ik die lagere waarde ingevoerd.....Raar ding die termometer, maar ergens gaat er toch wel iets goed, want mn ei klopte in FF precies met de ovu-testen.....en gelukkig zat ik zeker weten niet onder de 37,0. Vorige keer zakte mn temp 2 dagen voor NOD met 0,3 naar 36,7 en dat is nu in ieder geval niet gebeurd. Voor mn ei zit ik altijd duidelijk onder de 36,8 en na mij ei duidelijk daarboven.....Ook daarin gaat er dus toch iets goed met dat gekke ding. Benieuwd wat de termometer morgen zegt......
Dit is mijn grafiek:
http://www.fertilityfriend.com/home/28cf37