Hey meiden, ik kan jullie echt ff niet meer bijhouden hoor 😃 Ik moest alweer veel bijlezen. Gisteren de hele dag weggeweest voor een dressuurwedstrijd, 's avonds op de danssschool geweest en vanmorgen flink uitgeslapen. De wedstrijd leverde dit keer helaas geen winstpuntjes op, maar het was wel weer superleuk en ik had eindelijk wel voldoende punten gekregen voor een onderdeel dat we lastig vinden en nog niet zo lukte op westrijden 😃 Verder realiseerde ik me achteraf dat ik helemaal niet zenuwachtig geweest ben. Was ook een leuke ontdekking 😃 De eerste dressuurproef reed ik nog in het zonnetje, maar even later bij de 2e proef reed ik in zo'n stortbui dat het net leek of ik onder de douche stond en waaide het zo hard dat ik mjn voorlezer bijna niet meer verstond. Paardje liep wel braaf door, hij was alleen even onder de indruk van een naderende paraplu (welke sukkel gaat er nou met een paraplu langs een dressuurring :shock: ) Maar goed, er zijn paarden die er de brui aan geven bij zulk weer en nu weten we ook weer dat de mijne dat niet doet 😃
Mijn grafiekje heb ik bijgewerkt. FF plaatst mij ei dit keer op dag 12. Vorige maand op dag 13. Zowel deze maand als vorige maand had ik op dag 12 en 13 een positieve ovu-test en gezien de gevoelde steekjes op dag 13 denk ik dat FF mijn ei iets te vroeg plaatst. Geklust op dag 9, 11, 13 en 15 (jaja niet alleen uigeslapen vanmorgen 😉 ), dus nu toch echt wel op de wachtbank.
Dit is mijn grafiekje:
http://www.fertilityfriend.com/home/28cf37Marieke: geniet lekker van je vakantie!!! We zijn stiekem wel een beetje jaloers hoor. En lekker naar Tenerife en zwanger!!! Ik moet morgen gewoon weer zwangerloos lesgeven, maar het is je wel gegund hoor. En, wat je zei, ik ben nu inderdaad wel weer regelmatiger, alhoewel ik die 2 langere cycli die ik gehad heb, nog steeds niet begrijp.
Nadine: ik volg het niet helemaal. Ga je nou af en toe bij je moeder wonen????
Snoepie: sterkte met het steunen van je mannetje.
X
Tara