Babii schreef:Er zitten er hier nog meer die zwanger moeten worden hoor ;)
haha srry meid zo bedoelde ik het niet, hoop het voor ons allemaal voorspellen 😊 was meer grappig bedoeld dan dat ik er echt over nadacht :oops: :oops: sorry 😛
Babii schreef:Er zitten er hier nog meer die zwanger moeten worden hoor ;)
Monalisa schreef:Tara28 schreef:Wojo, misschien wel 2 nieuwe zwangeren dus. Spannend, spannend spannend! Ik hou jullie in de gaten en feliciteer pas als er meer zekerheid is. Duimerdeduim.....
en daarna jij en ik :mrgreen:
Tara28 schreef:Ach t is lekker anoniem he...Dan zeg je al snel meer. Die afscheiding die jij beschrijft heb ik eigenlijk elke maand. Ik sta er alleen niet zo bij stil op welk moment in mn cylus....alhoewel....volgens mij had ik het vandaag nog....Maar ik zie het dus niet als een specifiek zwanger teken ofzo.
Marieke, geniet lekker van je vakantie!!! Zou ook wel naar de zon willen!
Tara28 schreef:Monalisa schreef:Tara28 schreef:Wojo, misschien wel 2 nieuwe zwangeren dus. Spannend, spannend spannend! Ik hou jullie in de gaten en feliciteer pas als er meer zekerheid is. Duimerdeduim.....
Ja cool! Ben wel benieuwd wat Babii over ons te zeggen heeft met de voorspellingen hihi.....
snippie schreef:welke test is dat?toch niet de predictor vroege test?
liefs
snippie schreef:dat staat dus ook op die vroege test.
maar hopelijk snel het word ZWANGER in het schernpje:D
Snoepie schreef:Thanks Snippie, vrijdag hoop ik! Ben jij nog van plan om binnenkort een extra test te doen? Of had je dat al ergens geschreven?
Hoop dat je binnenkort ook overtuigd kan worden en dat je zwanger bent 😃
Liefs Snoepie
Hee Marieke, heo is het op Tenerife 😃 Hoop dat als je terugkomt nog meer zwangeren je hier mogen verwelkomen. Hier regent het (en niet alleen zwangeren 😉 )
Liefs,
Snoepiesnippie schreef:dat staat dus ook op die vroege test.
maar hopelijk snel het word ZWANGER in het schernpje:D
Snoepie schreef:Hier ook niet maar helaas wel een flinke DALING dus ik ben bang dat vandaag of morgen de 😈 😈 komen.
Ga pas zaterdag evt. een nieuwe test doen. Bah, wat is dit een vervelende week zo. Blij, hoopvol, verdrietig, teleurgesteld enz.
Hoop dat ik gauw duidelijkheid heb en dan het liefst een pos.test. maar heb er een hard hoofd in.
Snippie, wow nog steeds geen ongi. Ik blijf voor je duimen!
Liefs,
Snoepie
snippie schreef:meid ik gewoon dat het blijft zitten meissie!!!
en als je weer gaat testen mss eerst een kruidvat test 2 voor 5 of zo.
ik duim voor je!!
liefs
Snoepie schreef:Nog steeds geen ongi, wel creamy afscheiding en zwangerschapspunten ff gedaald naar 8, was 41. Ach, morgen weet ik waarschijnlijk meer.
Hoop dat die temp. niets zegt. Ga ff een boterham eten en weer terug. Lekker tegen de wind in fietsen en mijn hoofd leeg maken.
Liefs,
Snoepie
Babii schreef:Ik blijf duimen Snoepie!!! En ehm..... Laat die ongi maar lekker wegblijven :lol:
snippie schreef:dames einde verhaal!!!!net een beetje roze bij het afvegen!!!
ik moet nu naar me werk! tot straks!
liefs
Babii schreef:Jeetje hee Snoepie.... Ik snap je gevoel het is erg dubbel he.....
Dit was er aan de hand 😉
Lang verhaal:
Ken een oude vriendin van me. Die heeft al een kindje is net een jaar samen met haar vriend (nou ja dat geeft niet).
Mevrouw zeikt alleen maar op msn, ik kan de huur niet betalen, ik kan me rekeningen niet betalen, zit volop in de schulden, zit aan de anti depresivia etc. Zodra ze op feesten is snuift ze en slikt pillen.
Nu had ze in december besloten zwanger te worden, maar haar man zei beter dat we even wachten. Nu is mevrouw stiekem gestopt met haar pil en is zwanger!
Waarom iemand die zo aan de drugs zit etc raakt zwanger en ik niet??????????
ROT ROT ROT LEVEN!! Het is zo ontiegelijk oneerlijk!!!!!!!!!!!!
Tara28 schreef:Monalisa schreef:Tara28 schreef:Wojo, misschien wel 2 nieuwe zwangeren dus. Spannend, spannend spannend! Ik hou jullie in de gaten en feliciteer pas als er meer zekerheid is. Duimerdeduim.....
Ja cool! Ben wel benieuwd wat Babii over ons te zeggen heeft met de voorspellingen hihi.....
Babii schreef:Jeetje hee Snoepie.... Ik snap je gevoel het is erg dubbel he.....
Dit was er aan de hand 😉
Lang verhaal:
Ken een oude vriendin van me. Die heeft al een kindje is net een jaar samen met haar vriend (nou ja dat geeft niet).
Mevrouw zeikt alleen maar op msn, ik kan de huur niet betalen, ik kan me rekeningen niet betalen, zit volop in de schulden, zit aan de anti depresivia etc. Zodra ze op feesten is snuift ze en slikt pillen.
Nu had ze in december besloten zwanger te worden, maar haar man zei beter dat we even wachten. Nu is mevrouw stiekem gestopt met haar pil en is zwanger!
Waarom iemand die zo aan de drugs zit etc raakt zwanger en ik niet??????????
Hey Babii
Ik snap echt dat je woedend bent. Mijn beste vriendin en beste vriend zijn nu ook al een tijdje samen en ook getrouwd. Zij is ook gestopt met de pil zonder zijn medeweten. Ik was daar al boos om en zij zit dan niet eens aan de drugs, heeft ook geen schulden,... Zoiets doe je toch gewoon niet.
Snoepie en Snippie, ik blijf voor jullie duimen en hopelijk weten jullie binnenkort meer.
Ik ben net op ff geweest. Ben er nog maar pas mee bezig. Nu kreeg ik vandaag ineens geen blauw bolletje, maar een doorschijnend met een blauw randje. Weet iemand hoe dat komt?
Groetjes
ROT ROT ROT LEVEN!! Het is zo ontiegelijk oneerlijk!!!!!!!!!!!!
Tara28 schreef:Grrrrr, dat was niet waar we op gehoopt hadden snippie :cry:
Nadine schreef:nou zeg.. ik had no zo gehoopt Snippie..
en Snoepie.. dat is balen zeg.. hoop dat het niet doorzet, maar erg hoopvol is 2,5 dag spotting niet, nee.
snippie schreef:he balen snoepie meissie dikke knuffel!!!je zou bijna denken dat het HSG het verlaat heeft he meid?
dikke knuf!!
Tara28 schreef:Nou voorlopig ben ik dat nog niet. Daarom weet ik er ook nauwelijks iets van af denk ik. Nu ronde 9 en pas bij ronde 14 of 15 dan is bij ons het eerste jaar om, dus wat dat betreft maak ik me nog totaal geen zorgen....Maaaaaaar ook na een jaar zullen we niet niet een gyn stappen. Doen we misschien wel nooit. Mijn man wil het eigenlijk sowieso perse van moeder natuur af laten hangen en ik twijfelde toch al of ik al die onderzoeken aan mn lijf wel zou willen. Misschien dat we er anders over denken als we 2 jaar bezig zijn, maar vooralsnog vind ik het temperaturen en de ovu-testjes genoeg aan hulp om het zo maar te zeggen....Gelukkig zijn er bij ons ook totaal geen redenen om aan te nemen dat er iets niet goed zou zijn. We hebben allebei een normaal gewicht, sporten veel, roken niet, drinken niet, zijn maar heel af en toe een keertje ziek en zijn allebei nog onder de 30. En nu maar hopen dat het inderdaad gewoon lukt met enkel moeder natuur 😉
X
Tara
jamilah79 schreef:Hey Snippie, kijk eens even in je msn ;)
Babii schreef:Rare is zelfs dat uit me bloed kwam dat al me hormoonwaardes normaal waren. Houdt dus niet in dat je geheel onvruchtbaar bent.
Alleen door de prikpil hebben mijn eitjes geen zin te groeien en ze hoopte dat de Clomid het zou stimuleren het te laten groeien, maar mijn lichaam laat zich niet in de maling nemen.
Mocht de 150 MG CLomid niet lukken, dan ga ik over op spuiten!
En ik ben ook super blij dat ik toch naar me gyn mocht komen. Anders had ik nu al zolang gewacht... En voor een klein wondertje heb ik werkelijk waar alles over!
Snoepie schreef:Ja, daar heb ik ook aan gedacht en allebei een pos. test. Hoe licht dan ook, vreemd! En jammer dat het niet echt is.
Maar onze tijd komt nog. Zit nu op mijn werk dus vanavond pas weer. Nu een bod op het huis doen.
Liefs,
Snoepiesnippie schreef:he balen snoepie meissie dikke knuffel!!!je zou bijna denken dat het HSG het verlaat heeft he meid?
dikke knuf!!