@ Tweety, ik heb wel temp verhoging hoor :).
@ Marieke, ik weet het niet, is een beetje me gevoel haha. Heb inderdaad op het juiste moment geklust :)!!
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Mariekepiek schreef:tweety, wat gebeurd er als je je temp. van morgen vast invuld, bijv. 36,4? zet ie hem dan niet neer voor 2-10, dat je hem gisteren hebt gehad?
en babii waarom niet raak? je hebt toch op het juiste moment geklust?
Mariekepiek schreef:pas als je drie dagen achter elkaar een temp.verhoging hebt, wordt je ei geplaatst. Maar die dip geeft wel aan dat ie vandaag, morgen of uiterlijk overmorgen komt. Ik had eerst ook een gigadip en dan ging ie ietsiepietsie omhoog en daarna volgende de echte temp.verhoging.
snippie schreef:Mariekepiek schreef:pas als je drie dagen achter elkaar een temp.verhoging hebt, wordt je ei geplaatst. Maar die dip geeft wel aan dat ie vandaag, morgen of uiterlijk overmorgen komt. Ik had eerst ook een gigadip en dan ging ie ietsiepietsie omhoog en daarna volgende de echte temp.verhoging.
dit schreef marieke laatst
Mariekepiek schreef:Epat: misschien wel betr om op 2 decimalen achter de komma te meten. Misschien is het verschil bij jou heel klein.
Babii: hoe was jou temp vanochtend?
Mariekepiek schreef:Epat: misschien wel betr om op 2 decimalen achter de komma te meten. Misschien is het verschil bij jou heel klein.
Babii: hoe was jou temp vanochtend?
Mariekepiek schreef:als je denkt dat je niet meer kunt slapen, zou ik toch meten op het tijdstip dat je wakker bent geworden hoor. Maar het heeft inderdaad anders geen zin meerdere keren te tempen. Dus hou 6 uur aan. Ben je eerder wakker, pak je die temp.
Suus85 schreef:Hoelaat tempen jullie allemaal als ik vragen mag?
Maakt dat nog iets uit? Ik heb pas op 1 website gelezen dat 'vroeg' tempen het beste is.
Babii schreef:
PS mag ik jou temp kaartje eens zien (je laatste toen je zwanger raakte).
Suus85 schreef:Zelf gemaakt :mrgreen:
Babii schreef:@ Tweety, kan je maken in excel ;). Werk er dagelijks mee :P.
Verder teste Marieke vanaf 10 DPO positief zie ik :D.
Tara28 schreef:O ja, nog even mijn grafiekje, die was ik vergeten in het vorige berichtje:
http://www.fertilityfriend.com/home/28cf37
Sively schreef:Tara28 schreef:O ja, nog even mijn grafiekje, die was ik vergeten in het vorige berichtje:
http://www.fertilityfriend.com/home/28cf37
Dat grafiekje ziet er echt goed uit! Ik duim voor jou!!!
tweety1982 schreef:Suus85 schreef:Zelf gemaakt :mrgreen:
hoe doe je dat? ik heb ook zo vaak geprobeerd zoiets te maken, echt mooi!!
Babii schreef:Sorry, bedoelde gisteren 37.11 en vandaag 37.09... Ik snap er niks van.. En temperatuur hoort toch te stijgen?
Babii schreef:ARGH 😈 😈 Heb een mega temperatuurdaling... HOE KAN DAT 5 dagen na ovulatie????
Babii schreef:Kan inderdaad tussen 5 DPO en 10 DPO en wat een krampachtigheid heb ik in me buik. Lijkt me niet dat er NU al een menstruatie komt.
Zit 5 DPO!
snippie schreef:dame sik wil graag jullie mening over mijn ovu test.
Babii schreef:Als ze bij jou nooit zo zijn, dan is je eitje zeker in aantoch!!!! JEEJJJJ SPANNEND MEIS....
@ Snippei, de meiden van t andere forum vragen of je mee gaat naar de meeting??