Ik ook! Voor mij is het moeilijk niet te veel op mijn symptomen te letten, heb namelijk PMS...
Leuk dat jullie zo snel reageren!!!
Mamvan2Oud lidBerichten: 7Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:ja idd 😊 leuk hoor
ik word best wel zenuwachtig. heb nu ook van die zeurende kloppingen links en rechts me lies, af en toe ongi gevoel, maar toch anders, onwijs rode warme wangen en dorst. ben benieuwd naar me temp. als ik zwanger zou zijn zou ik nu 3 wk en 5 dagn zijn, 25 dagen totaal, dus als ik me niet kan inhouden en me temp goed hoog is morgen doe ik miss wel testje smorgens 😊 haha
tweety1982 schreef:Jammer mamavan 2 😞 nieuwe ronde nieuw kansen
monalisa: ben je snel jarig 😂 ok das beter dan 😂
maar denken jullie dat me ei nu pas is? dat me temp ineens zo omhoog gegaan is?
Vandaag temp gezakt met 0.1 is nu 36.7 :(
tweety1982 schreef:ja dat kan in een klein uurtje goed veranderen 😊 wat zijn jullie watmbloedig, 36.72 is voor mij doen mega hoog. :shock:
tweety1982 schreef:verder geen klachten?
Peraja schreef:tweety1982 schreef:verder geen klachten?
Nee niet echt, normaal heb ik altijd gevoelige borsten en buikkrampen ruim van te voren als ik ongesteld moet worden heb nou nergens geen last van alleen die steken in de lies
mevrouw bril schreef:@ Tweety: Jeee goed zo! Hoop is goed (zegt mevrouw bril die deze ronde ook niet zo veel hoop heeft, terwijl mijn ei nog niet geweest is. Op het moment haat ik het hele zwanger-worden gebeuren :oops: Ik wil NU zwanger en niet nog langer wachten.)
@ Epat: inderdaad, wat Tweety zegt, gewoon blijven 'klagen'. Want zoals mijn beste vriendin altijd zegt: "klagen helpt!"
Spannend hoor, nog een paar nachtjes en dan naar het ziekenhuis. Heb je al een waslijst met vragen gemaakt die je wilt stellen? Ik vergeet altijd de helft als ik bij de dokter zit. Dus tegenwoordig maak ik altijd een lijstje. Lekker makkelijk!
b0llie schreef:hoop dat je snel wat duidelijkheid vind beer
welke testen had je dan?
Beer schreef:He meiden, hier nog steeds geen temp stijging. Waarschijnlijk zijn mijn positieve ovulatietesten dan toch niet helemaal goed geweest? Ik heb nu even anderen gekocht waarmee ik de ronde af wil maken. Ik hoop dat ik mijn ei nog te pakken krijg!? Ik heb vorige ronde twee keer getempt aan het einde van mijn cyclus en toen had ik 37.2 dus dan zou ik toch wel een eisprong moeten gaan krijgen toch? Zit vandaag alweer op dag 24, ik hoop dat hij snel komt!!
b0llie schreef:ik denk wel dat ie goed staat hoor meissie
niet teveel zorgen erover maken
heb je eig ovu testen gedaan of je ei ged8 te voelen??
je ging zaterdag toch testen?
Essiee schreef:Heeeeeee b0llie! :mrgreen:
http://foto-uploaden.nl/zie/o6fd27f
wel een foto van gister .. maar hij zou toch ook op dag 23 kunnen zijn bijv.????
b0llie schreef:essie, 1 tip
doe waar jij je goed bij voelt
en laat je niet overhalen omdat andere graag willen dat je test
b0llie schreef:wacht dan gewoon ffies meissie
doe wat jij fijn vind
en luister nu ns n keer naar mij :mrgreen:
maymar schreef:teleurstellingen zijn ook waardeloos essie 😞 maar naar mijn mening komt de teleurstelling toch wel als het niet een zwangerschap blijkt te zijn... ik persoonlijk zou het dan toch nu willen weten om mezef niet nog een hele week gek te (laten) maken... maar begrijp ook goed dat je niet durft want dat betekend dat je toch hoopt en als die weer de grond in word getrapt door een negatieve test word dat elke cyclus een grotere drempel...
succes met je keuze en mijn duimen draaien voor je :)
Babii schreef:Hey meiden,
Ik moet een heel klein beetje dit afstand nemen van dit forum. Het is niet niks wat er nu allemaal op ons afkomt.
De laatste dagen ben ik een en al een huil bom en Steph moet me steeds troosten. Ik moet echt even rust hebben. Heb zelf geen idee hoelang dit gaat duren, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Vindt het hele zwanger worden niet meer leuk! Ik hou jullie wel op de hoogte via Storm (van het andere forum) of via Jamilah, want Snippie heeft ook haar rust genomen!