Goedemorgen meiden
Zoe: nou meid had ik maar pannekoeken gemaakt, de mac is me totaal niet gevallen, kreeg darm krampen niet normaal meer....en kon zelfs 2 keer naar de wc, gisteren en vanmorgen...die kleine houd niet van de mac 😃
En dat ongi gevoel is niet constant,,,bijna nooit....en rugpijn met vlagen...ene moment wel en dan paar dagen weer niet.
jij gefeliciteerd met behalen van de 12 weken vandaagAlegra: wat vervelend voor je man zeg, zoals ZOe al vroeg krijgt hij hulp? ohh lees nu, jeetje das wel K-t zeg dat het daardoor komt, en wat zielig dat zijn troudag erzo door verkloot is, gelukkig zien jullie het positief in en kan je er m lachen. lief dat je hem zo steunt. wat lief dat de poes zo tegen hem aan lag jammer dat je geen foto heb 😃
elmo: veel succes en plezier vandaag in ziekenhuis! ik zou denken dat je toch wel een echo krijgt , 9 weken is best vroeg om dan nu al ales op te meten. jij doet geen combitest dus begrijp ik. anders gewoon even vragen om een echo/.
LinL leuk dat je zus zo leuk reageerde op het nieuws, jullie gaan dus binnekort dingetjes samen uitzoeken 😃
Lief fijn dat goed gaat met je en je hoop dingen geregeld hebt. je bedoelt dat je nog moet praten met je baas? miss vind het het wel goed toch? Ik hoop het. en KDV is idd duur maar je krijgt afhankelijk van inkomen wat terug
www.toeslagen.nl , maar het is idd waard om te kijken of je thuis kan blijven in somige gevallen. wij betalen 600 eur per maand voor 3 dagen per week, en zouden rond 400 terug krijgen, dus even afwachen.
miek: mooi kamerertje zeg, hout stijl, gaaf hoor!! gaaf jij ook de nekplooi binnekort, spannend he.
Muis balen dat jeje zo slecht voelt. Hopelijk gaat dat binnekort beter worden. Veel plezier avast bij de echo, is dat normale of een combitest?
bedankt voor de prenatal tip. beterschap!
fijn te lezen dat er meer zo moe zijn, heb gisteren ook bijna hele dag geslapen en nog lag ik om 20 uur half dood. vandaag komt een vriend en me man komt thuis weer van werk.
morgen dan de nekplooi en echo, en vrijdag weer echo dus leuke week deze week 😊 moet morgen wel optijd van me werk weg, dus is wel even klooien want dinsdag is altijd zo druk 😞