Poe het was een hele klus vandaag zeg, alles bijlezen!
Allereerst wat felicitaties, Butterfly met je verloving, wat supergaaf zeg!!! En een heeeeel origineel aanzoek, in de douche, dat heb ik nou nog nooit eerder gehoord 😉
Pinky goed zo dat alles er goed uitzag!! Leuk he de echo rond 12 weken?
Zoe gefeliciteerd met de 12 weken!!!
Elmo nou ja belachelijk dat ze nog steeds geen echo hebben gedaan, ik had echt verwacht dat je je kleine vandaag te zien zou krijgen! Kan me voorstellen dat je goed teleurgesteld bent, zou idd ook zelf naar zo'n echobureau gaan!
Midara wat romantisch, je baby verwekt tijdens de huwelijksnacht! 😃 Heeft er verder nog iemand een romantisch verhaal over de verwekking van haar beeb? Ik helaas niet, we hebben op vakantie in Spanje heel hard ons best gedaan om een Spaans kindje te maken, maar vervolgens werd ik gewoon ongi... En de maand daarop thuis was het opeens wel raak. Wel de eerste keer dat we het in de vruchtbare periode in ons nieuwe bed deden, dus we zeggen maar dat dat geluk heeft gebracht 😉
Lin ik ben ook moe vandaag! En Zoe op kantoor viel het me ook op dat mijn tepels weer trekkerig voelden!
Muis wat balen dat je je zo slecht voelt, hopelijk wordt het zo langzamerhand beter!
Loesm welkom hier, gezellig! Ben benieuwd of je nog een echo krijgt, is je definitieve uitgerekende datum bij de eerste echo meteen al vastgesteld?
Lucinda gelukkig dat je je weer beter voelt, achteraf en voor mij is het wel grappig als je overal om in tranen uitbarst, maar op het moment zelf is het toch minder!
Jeetje in Belgie is de opvang echt veel minder duur! Op zich wonen wij niet ver van Belgie af maar zonder auto wordt het toch lastig om de beeb daar drie keer in de week te gaan droppen...
Spannend joh morgen de nekplooi, alles is vast goed dus kun je genieten van naar de kleintjes kijken! 😃
Ik durf niet in mijn mail te kijken of ze geantwoord hebben hoe lang van tevoren we moeten inschrijven, heb echt een beetje kov-vrees ontwikkeld 😉
Miek leuk het kamertje! Volgens mij ben je de eerste van wie ik gezien heb dat ze een houtkleurig kamertje had!
Ik moet gaan koken maar heb nog wel een tipje: ik heb gisteren de Maxi-Cosi Mura 3 besteld in kleuren van 2010 voor 380E in plaats van 750E en de bijpassende CabrioFix voor 100E ipv 189 op
www.kadocus.nl. Ik heb de spullen natuurlijk nog niet gekregen, maar de recensies over de website op internet waren goed en ze zijn echt enorm veel goedkoper dan verder overal, voor sommige dingen in elk geval!