Miep: gecondoleerd! Geen fijn nieuws, maar gelukkig dat je weet dat het voor hem wellicht beter is zo. Ook fijn dat Thijs op het kdv was en je dus bij je familie kon zijn.. mijn opa is nu 89 en verwacht dat hij ook niet lang meer zal leven... pijnlijk, zo'n verlies..
Gelukkig gaat het ook beter met Thijs op het kdv en lijkt zijn sprongetje voorbij 😊 Als ik jou bericht lees over de grootte van jullie Thijs kan ik bijna niet geloven dat onze Thijs een maand jonger is. Vandaag ben ik op het cb geweest. Hij weegt 9620gram en is 76cm groot.. Haha, onze maxicosi is idd ook niet meer te tillen, we gaan binnenkort een autostoeltje kopen want hij komt er nu bijna met zijn hoofd bovenuit 😊
Danielle; wat vervelend dat je zoveel last blijft houden! Kan me voorstellen dat je idd liever gewoon gewerkt had maar gelukkig kunje rustig aan doen nu en is je vervanger er ook al. Ik ben blij te horen dat het beter gaat met de kleine van je , ik hoop ook dat ze snel naar huis kunnen en kunnen gaan genieten van hun nieuwe leven als gezin....
Julie: ik vind het echt heel knap dat je nog steeds bv geeft/ gaf. Ik kan me indenken dat het bijten inderdaad erg pijnlijk is...AWW'er 😞 Lukt het om het af te bouwen of valt dat je zwaar?
Hier gaat het heel hoed, voel me lekker. We hebben deze week de combinatietest gehad en alles was goed. Leuk ook om hem/haar weer even op de echo te zien. Baby'tje was erg rustig, lag lekker met zijn armpjes omhoog. Ik heb nog op de foto gekeken of ik er iets van kon maken adhv de nub theorie maar ik kon er niks van zien, haha! We willen het ook niet weten maar ik was toch even nieuwsgierig 😊 Met Thijs gaat het ook goed, zoals net al gezegd weegt hij dus al 9620g en is 76cm groot... echt een hele kerel. Hij kannen kruipen maar trekt zich wel overal aan op en gaat steeds staan. Ik verwacht dat ie het kruipen overslaat, dat zeiden ze ook op het cb. Verder ben ik laatsten hem naar de huisarts geweest omdat ie een beetje last heeft van hooikoorts denk ik dus ik moest bloed laten prikken. Ook had de huisarts me geadviseerd om de laatste fles niet meer te geven ( die van 19.30) ik vond het wel wat vroeg maar de huisarts overtuigde me er van dat Thijs het echt niet nodig meer had en dat het vanaf nu alleen nog maar een aanwensel is ipv noodzaak... dus wij deze week netjes die fles afgebouwd en sinds 3 dagen krijgt hij hebnu niet meer. Slapen doet ie prima, hij wordt zelfs weer om 7uur wakker ipv 6uur of eerder dus ik was blij. Totdat ik vandaag bij het cb was. De verpleegster vond het te vroeg om de fles niet meer te geven. Dat advies geven ze vanaf 10maanden en niet eerder... nu ben ik dus in de war...
Ik vind het zo stom dat de huisarts iets zegt, ik dat doe en dat iemand anders weer iets anders zegt! Omdat ie toch goed doorslaapt en echt niet klein is zei de cb verpleegkundige dat ze het advies niet tegen wilde spreken maar dat ik nu over 4 weken weer langs moet komen om hem te laten wegen om te kijken of ie nog wel goed groeit. Ik verwacht dat het geen probleem is want hij eet verder echt heel goed: s ochtends 200cc flesje, dan banaan met een beetje thee of roosvice, smiddags 1,5 botherham en 150cc melk, dan vaak nog een soepstengel, broodkorstje of koekje met wat thee of roosvice en dan avondeten (een vol bord) met nog 125cc yoghurt. Dan gaat ie in bad en meteen naar bed.
Het avond eten is ook niet meer precies om 17uur maar vaker wat later, 18uur of 18.30, iig tegelijk met ons. Hij is vrolijk en heeft s ochtends ook geen overdreven honger... toch voel ik me vervelend over het tegenstrijdige advies..
We zullen zoen over 4 weken... En dan nog, stel nou dat hij over 4 weken minder goed in gewicht is bijgekomen dan eigenlijk zou moeten; dan is hij gewend aan het ritme zonder fles en moet ik hem ineens weer een fles gaan geven om die fles vervolgens met 10maanden, over 8 weeken dus, weer af te gaan bouwen... dat is toch ook raar?
Hoe zit het met het eet schema van de anderen?? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar nu....