Hoi allemaal,
Weer terug van een paar daagjes weg! Ik voel me goed, maar begin nu wel steeds misselijker te worden, vooral sóchtends of als ik een lege maag heb. En net in de auto...pfff moest bijna overgeven. Hoop niet dat het nog veel erger wordt, maar ben bang van wel...
Heb ook af en toe wat zeurende pijn in mijn onderbuik, beetje ongesteldheidspijn. Was meteen ongerust, maar het schijnt oke te zijn, zelfs goed, als je geen bloedverlies hebt. Maar dat heb ik gelukkig niet. Maar sjongejonge, wat een onzekerheden nu al! Wordt vast alleen maar erger!
@Miep en Eliza: ja ik heb ook nagedacht over moeders voor moeders, maar dat ga ik niet doen, hoe mooi ik de gedachte ook vindt. Ze komen namelijk inderdaad met een busje voor je deur waarmee ze de volle flessen ophalen (die in een krat voor je voordeur staan als je niet thuis bent!) en laten dan een lege krat weer achter. Dus dan moet je accepteren dat de hele buurt meteen weet dat je zwanger bent. Ik woon in een dorp, dus dat vind ik niet echt een optie. Andere optie is om de kratten zelf weg te brengen, maar dan nog zien de buren/buurt je lopen en ik moet daar ook best ver (20 min) voor omrijden. Tot slot is het een commercieel bedrijf, ze verdienen geld aan jou HCG-hormoon. Dat staat me ook wel een klein beetje tegen.
@Danielle: je mag wel parmezaanse kaas hoor! Het is namelijk een harde kaassoort en daar kan de bacterie niet in overleven. En als het gebakken is dan mag het ook, dan is het nl niet rauw meer. zie deze site:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/34398-wat-je-als-zwangere-juist-wel-en-niet-mag-eten.htmlHeb zelf meteen opgezocht hoe het zit met kaas, want ik ben er gek op! En je mag dus echt heel veel kaassoorten nog wel eten, gelukkig!
Leuke jaarwisseling allemaal!!