@ Zonnebloempje: Oohh lieverd, ik denk echt de hele dag aan je... ik weet helaas hoe je je voelt en dat is echt VRESELIJK! Al die onzekerheid...
Bij mij adviseerde ze ook om een week later nog een keer te testen, dat deed ik en had een vette positieve test. Ik had geen buikpijn, maar wel veel bloedverlies en ik moest me maar geen zorgen maken...
Toen ik buikpijn erbij kreeg (ik was precies 6 weken zwanger) ben ik 's avonds naar de huisartsenpost gegaan en mocht meteen door naar de gynaecoloog voor een echo en HCG bepaling. Hou er wel rekening mee dat als ze wel een echo gaan maken dat je pas vanaf een HCG van 1500 iets moet kunnen zien op de echo. De meeste meiden zien pas vanaf een week of 6 iets op een echo... Dus als ze je een onzeker gevoel geven dan nog niets beslissen als je HCG lager is dan 1500, want misschien is er niets aan de hand en dan heb je misschien al iets besloten wat helemaal niet nodig was geweest...
Oohh meissie toch... ik wil je zó graag van je onzekerheid afhelpen en je zeggen dat je kindje(s) helemaal in orde is/zijn!! Wat is dit toch een verschrikking....
Deze is voor jou lieve meid.....