@ Scallie: Welkom! Vind je het nu zwaarder omdat je al een dochter hebt (qua drukte) of dat niet? Lijkt me veel energie kosten… Als je nog geen kinderen hebt kan je gaan liggen wanneer je dat wilt… Dus eigenlijk is jullie dochter helemaal een groot wonder! Met verminderde zaadkwaliteit en IUI toch zwanger! Hopelijk zal het bij IVF/ICSI niet te lang meer duren… Ik ga voor jullie duimen!
1 x A = 1 embryo van A-kwaliteit en 1 x B = 1 embryo van B-kwaliteit 😉 Al die vaktermen hè? 😉 Straks ken je ze ook allemaal helaas…
@ Zonnebloempje: Oohh meid… ik denk steeds aan je!! Ik weet niet waarom maar ik had er vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij… Ik hoop ook echt dat mijn gevoel klopt! Knap dat je je kan inhouden hoor! Toen ik ook maar een beetje bruine afscheiding kreeg dacht ik dat het was afgelopen en heb toen 5 dagen voor de testdag al positief getest… Spannend meid!!
@ Pimmetje: Dat gevoel wat je daarna krijgt vind ik echt heel vervelend, want ik vind dat ik normaal moet doen en gewoon blij moet zijn voor de ander, maar je hebt het op de een of andere manier gewoon niet in de hand hè? Wij begrijpen elkaar in ieder geval 😉 Oei, dat het zo’n spierpijn gevoel geeft in je been lijkt me heel naar… Groot gelijk, dan maar weer de buik opzoeken!
Oohh dat potje… ik zie het al helemaal voor me! Voortdurend kijk je naar het zinnetje zwanger zijn… Wat is het toch kl*te als het zwanger worden zo’n lading krijgt… Ik zie nu steeds meer meiden in mijn omgeving die zwanger worden alsof ze een broodje bij de bakker halen en zij genieten overal ook ontspannen van… wat lijkt me dat toch een verademing zeg! Maar goed, we veranderen niets aan onze situatie (ja zwanger worden!)….
@ Afke: Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg!! Nou, dat zal zeker een heel geregel zijn zeg! Oohh en wat super dat je weer zo’n prachtige echo hebt gehad! Helemaal super!
@ Iedereen: Ik ga a.s. vrijdag voor het eerst naar een acupuncturist… Omdat dit de tweede keer is en met een cryo TP wil ik het toch gaan proberen! Dus ben benieuwd! Niet geschoten is altijd mis toch? Ik ga lekker genieten van het prachtige weer!
Liefs,
Merel