@ Zonnebloempje: Wat een leuk idee!! En inderdaad… met onze wondertjes! Ik hoop het zo voor ons allemaal!!
@ Wendy: Denk jij maar aan jezelf! Je hebt alle energie nodig! Morgen de punctie. Ben zó benieuwd meid… Ben je zenuwachtig of valt het mee??
@ Tammy: Wat fijn dat je nu eindelijk een datum hebt om naar toe te leven… Dat vond ik zelf enorm schelen! Dat gevoel dat iedereen al bezig is en jij nog niet is niet fijn… Je wacht maar en je wacht maar…. Ik zal je vertellen dat ik dat het moeilijkste van de hele behandeling vond! Je wil ook gaan beginnen en je ergens aan vast kunnen grijpen…
Toen ik begon met Lucrin (die legt je menstruatiecyclus plat) zou ik deze 3 maanden gebruiken.. nou die 3 maanden kropen voorbij… dus ik dacht dat ik in december met IVF zou beginnen maar eind november moest ik op het laatste moment toch nog een maand Lucrin krijgen… Nou ik kon die artsen wel wat doen!! Kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen, zij willen het beste voor de patiënt… Maar als je een datum in je hoofd hebt dan leef je er zo naar toe dat het een enorme teleurstelling is…
En wij praten maar over die behandelingen… Ik leef met je mee en ik hoop zo dat al het wachten het waard mag zijn! Dat we maar een prachtig resultaat mogen krijgen!! Want dat verdienen we allemaal vind ik!!!
@ HBB: Wat kl*te dat je pas in april mag…. Het is toch fijn als je de intake al hebt gehad… Dan weet je hoe het traject ongeveer zal gaan verlopen en wat je wanneer moet gaan spuiten…
Bedankt dat jij je kaarsje voor mij wilt branden… waardeer ik enorm!!
@ Afke: Hoe gaat het met je?? Ik denk echt heel vaak aan je…. Vind het nog steeds vreselijk dat je niet zwanger bent geworden…. Ik leef ontzettend met je mee meid…. Eigenlijk weet ik niet de juiste woorden neer te zetten om het duidelijk over te brengen, maar ik wil je toch een dikke knuffel van mij geven…
@ Sabine: Geniet je lekker van het zwanger zijn?? Vind je het nog onwerkelijk of begin je aan het idee te wennen??? Ik vind het echt fantastisch voor je!!
Liefs,
Merel