daffie schreef:
Welkom Sylverstertje, was je de vorige keer snel zwanger of heb je geduldig moeten wachten? Hoe gaat het met jullie dochter nu? Op zich inderdaad best vlot dat jullie al aan een tweede starten, het bevalt dus goed zo'n kleine hummel.......;-)
Spannend daffie dat vertellen tegen iedereen!!
Ik wilde vroeger nooit kinderen, want ik was zo bang voor de bevalling... Maar ik ben in april 2009 met een hele lieve man getrouwd die dolgraag kidneren wilde. En toen ik hem zo bezig zag met kids, begon het toch wel erg te kriebelen (en het feit dat ik bijna 29 werd denk ik). Ik ben zelf juf, dus dol op kinderen, maar die bevalling he... Na de trouwerij toch nog de pil geslikt, maar eind juni hem er opeens uitgegooit... halverwege gestopt en me vol gestort in het zwanger worden. Ook maakte ik me niet meer druk om de bevalling, ik dacht gewoon: als het erin zit, moet het er ook weer uit en we zien wel hoe hahaha.
Had gelijk een mooie cyclus en 9 september positief getest!
Had trouwens wel erg last van puistjes toen ik stopte met de pil (ik had hem al 14 jaar daarvoor), en in de zwangerschap kwamen de puistjes ook erg op... Kon opeens ook mijn eisprong voelen... Weet nog dat ze uit mijn linkereierstok komt 😉 Hield alles bij gelijk, ovulatietesten, temperatuur meten (ik ben ook een beetje controlfreak).
Deze keer gaan we het rustiger aan doen. (als me dat lukt). Gewoon mijn baarmoeder laten roepen, bwahahahah (dat merkte ik ook zonder pil) en pas testen als ik denk: mijn ongi blijft nu wel heel lang weg....
Maar goed, goede voornemens lukken niet altijd, dus we zullen zien...
tanja, als het niet echt puistjes zijn, is het wel moeilijk te zeggen... Ben wel erg benieuwd!
Hebben de andere zwangeren het al verteld?
even mijn gecorrigeerde lijstje:
[INDENT]
Niet zwanger:
Naam.............Leeftijd.......Hoeveel........... AC stop........Start.......Ronde.......NOD.......
Myuna............24 jaar.......1e kindje..........Sep'10..........Dec'10........3... .......31 dec/4jan..
Tanja85..........25 jaar.......1e kindje..........Dec '10.........Dec' 10.......1..........5 januari 2011
Jewel.............26 jaar........1e kindje.........Dec '10..........Dec '10......1..........14 januari 2011
Diamonds........26 jaar.......1e kindje…........Sep '10….......Dec’10……...1..........18-1
ikke79............31 jaar........1e kindje..........Aug '10.........Nov '10......3..........22-1.....
Vaddie...........27 jaar........1e kindje..........Dec 10..........Dec 10.......1..........24 januari..
Evi1987…….....23 jaar…..... 1e kindje………....Okt '10….......Nov’10….....2..........29-12....
Angie89.........21 jaar.........1e kindje..........Jul '11..........Okt '11.......0......................
Tess.............27 jaar.........1e kindje..........Dec '10.........Jan '11.......1..........Jan?......
Sylverstertje..30 jaar.........2de kindje........Jan '11..........Febr '11?....0..........??
Zwanger:
Naam..........Leeftijd.......Hoeveel............AC stop......Start.......Ronde.......Uitgerekend
Chappie.......26 jaar........1e kindje..........Jun' 10.......Nov'10........0............2 juli 2011
Daffie..........26 jaar........1e kindje..........Nov '10......Dec '10........2...........10 september 2011
Djinnie.........29 jaar........1e kindje..........dec '10......Dec '10........1...........13 september 2011 [/INDENT]