daffie schreef:Ging vanmiddag even thee drinken bij mijn moeder, vader was ook al vrij, voor de vakantie.
Vroeg ze, thee of toch koffie. (ik drink geen koffie, lust ik niet). Dus nam maar thee. Moeder zei: " we kunnen bij jou nooit weten als je zwanger bent, want je drinkt geen koffie en geen alcohol, dus wanneer moeten we nou weten dat je zwanger bent"
Later vertelde ze over een droom, waarin ze haar kleinkind dood had laten gaan ofzo. Dus ze wilde niet meer oppassen. "MAar tegen de tijd dat jullie kindjes krijgen is pappa al met de vut en kan hij oppassen" "Euhm mamma pappa gaat pas met 2-5 jaar met de Vut....."
Ik dacht de hele tijd "Als jullie eens wisten....."
Hahaha, Daffie, dat had ik nou laatst ook! Mijn ouders verhuizen volgend jaar naar een flat, vanwege de ziekte van mijn moeder, en ze willen dan een logeerkamer inrichting. In eerste instantie met kasten en de strijkplank en de computer en dan in de toekomst, zo zei mijn vader, misschien met een bedje 😉 Hahaha, toen moest ik van binnen wel even lachen.
Het soort vragen waar het net over ging, de beruchte "heb je ons soms iets te vertellen" vraag, vind ik ook not done.. Ik heb dan ontzettende mazzel dat ik snel zwanger werd, maar goed, van te voren was dat ook maar de vraag natuurlijk en ik kan me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Stel dat het lang duurt, dan is dat zo vervelend... 😞
Bij mij valt het ook niet zo op, ik drink geen alcohol en drink geen koffie, dus daar zien ze niets aan. Dat ik filet americain links laat liggen is wel bijzonder, maar dat kan ik altijd op dieëten en goede voornemens gooien, hahaha. Niet aankomende week, maar de week erop is vriendlief skieën en dan ga ik bij verschillende mensen eten. Eentje, mijn collega, weet dat ik zwanger ben, dus daar ga ik rustig eten. Mijn ouders heb ik mooi voorgesteld wat we gaan eten 😉 Hoop alleen dat mijn schoonzusje niets vreemds maakt. Maar goed, vriendje en ik hebben besloten dat, mocht dat wel zo zijn, ik het gewoon kan zeggen met de vraag of ze het nog een paar dagen stil houdt, omdat we het zaterdag gaan vertellen 😉 Zal wel meevallen, gewoon een normale doordeweeksedag zal dat wel niet veel gebeuren, hoop ik.