ikke79 schreef:Dag dames,
Wat hebben jullie weer lekker gekletst! Moest 6 pagina's bijlezen van dit weekend.
Welkom Babynijn. Hier is het gezellig en iedereen mag zeggen wat zij wil, ieder zijn mening. Of je nou al alle verboden middelen het huis uit doet (kaasjes, alcohol, koffie, drop, rauwe vis/vlees) of pas nadat je getest hebt, je mag het helemaal zelf weten. Het is jouw zwangerschap. Zelf drink ik ook nog mijn wijntje, eet alles en rook 's avonds nog een sigaret (of 5) en zodra ik getest heb gaat alles de deur uit. De sigaretten volgende week trouwens.
Ze worden nu per 1/3 weer duurder, bij mij is de grens bereikt. Volgende week worden die verstandskiezen getrokken. Lijkt me niet echt lekker om met zo'n wond in je mond te roken, dus meteen stoppen!
Veel eitjes dit weekend. Ik moet nog een weekje wachten. We zijn wel aan de SMEP begonnen. Gaat goed tot nu toe.
Maar als dit niet werkt begrijp ik van Evi dat we gewoon niks moeten doen tot een positieve test en dan er een paar dagen flink tegenaan! Daar zie ik ook wel wat in. Tot nu toe hebben wij steeds vanaf dag 8/9 netjes om de 2 dagen geklust en rond het ei meer...
Puck, ga jij morgen nog testen? Dat was je toch van plan?Hoop het zo voor je meis!!
Als ik brandend maagzuur lees... ooh spannend.
He maar weet je nog dat ik vorige maand ook alleen maar droomde over zwanger zijn? En dat pakte toch anders uit... Even ook met de beentjes op de grond.
We hadden zaterdag mijn neefje van 2 te logeren. Zo'n lekker ventje, daar ben ik echt weg van! Ging allemaal prima, maar toch denk ik dan ook 'waar gaan we aan beginnen'! Het is zo druk.
Ik geloof wel dat je er in zal groeien. Ons huis is ook niet echt kind proof dus je bent steeds aan t opletten enzo. En een baby verplaatst zich ook niet vanzelf... Nu denk ik pfff ons eigen leven stopt straks echt als er een kind is. Dan heb je nog van 20.00uur tot je naar bed gaat je eigen leven.
Maar goed, als ik dan dat boefje zie, dan smelt je weer en dan weet je ook wel dat je dat ook wil.
een jongetje van 2 is idd wel anders dan wanneer je erin groeit hoor!
Dan gaat het wat geleidelijker, al staat je hele leven alsnog op z'n kop.
Ik ben altijd heel nuchter en had niet verwacht dat alles zoveel emotionele impact had. De weken na de bevalling waren echt hectisch. Mijn eigen leven geef ik graag op voor een kleintje (of meerdere) Als ze het huis uit zijn kan je ook weer doen wat je wilt. Je bent er gewoon dag en nacht mee bezig en als je dat van te voren beseft, klopt het gewoon.
Ik heb wel veel gezien dat mensen die gewoon hun eigen leven wilde houden (uitgaan, spontane acties, zeer laat naar bed gaan enz.) een kindje vies vonden tegenvallen na een paar maanden. Natuurlijk kan je best voor jezelf een uurtje of avondje inplannen (als je oppas hebt), maar elke dag, 7 dagen per week is er niet meer bij...