@ Daffi,
Wat een prachtige echofoto's en wat bijzonder dat je het met 12 weken al zo goed ziet he! Echt geweldig dat alles erop en eraan zit.. Dat moet een fijn gevoel geven!
BabyNijnOud lidBerichten: 153Lid sinds: 1 januari 2005
Puck14 schreef:Oh en ehm ik ben al 17 jaar elke 4 weken dus 28/29 dagen ongi. Altijd!! Zelfs met mirena. En kijk maar naar mijn onderschrift, er is geen cyclus meer gelijk geweest..
Het klinkt wat lullig maar je lichaam moet zichzelf even hervinden. Ik hoop natuurlijk dat je een pos test in handen hebt over 2 weken. En net wat ik zeg, ik kon het zelf ook niet afwachten. ;-)
daffie schreef:
Maar toen we zwanger waren, hebben we het de naast familie, broers, zus en ouders met 6 weken verteld. Konden het gewoon niet meer voor ons houden. Tis zo moeilijk. Want je wil het van de daken schreeuwen. Nu is het stomme dat ik het niet zo nodig meer hoef te vertellen.
Puck14 schreef:@Babynijn: erg lief van je maar het is geen innestelingsbloeding.
En ik wel blij dat het nu klaar is. Dit is ook niet de manier waarop je het wil, dat wel/niet. Lief en ik zijn klaar voor de volgende ronde. 😊
Misschien had ik het al gevraagd maar weet je zeker dat je NOD 12 maart is? Dan zou je een lf van 9 dagen hebben en dat is wel heel erg kort.
Als je nu een positieve ovu-test hebt kun je misschien beter uit gaan van 14 dagen lf en je ticker aanpassen naar de 17e. Dan heb je ook geen kans dat je teleurgesteld wordt door een negatieve test terwijl je je nod nog niet hebt ;-)